Vijesti

Naslovi za jednog igrača nisu “umrli”, samo moraju biti dobri

Na valu goleme popularnosti Fortnitea, Call of Dutyja i drugih uspješnih multiplayer igara s live service modelom, tijekom tranzicije na novu generaciju konzola počeo se oblikovati narativ kako igre za jednog igrača polako padaju u drugi plan. Taj dojam nije bio bez osnove, trendovi su pokazivali pad prodaje single-player naslova. Istovremeno, pojavila se i cancel kultura, često potaknuta Youtuberima i influencerima s (pre)velikim utjecajem, stvarajući ozračje u kojem je ulaganje velikih budžeta u AAA SP igre postalo rizičnije nego ikad. Ipak, trenutno stanje industrije ne može se u potpunosti pripisati (toksičnoj?) zajednici igrača.

Vidjeli smo to na primjeru Baldur’s Gatea 3, Wukonga, Hogwarts Legacyja, Monster Huntera, pa i Stalkera 2, potencijal za prodaju 10+ milijuna primjeraka, količine koja bi pokrila uloženo i zaradom zagarantirala ulaganje u neke druge slične projekte, i dalje je tu. Potražnja za dobrim SP igrama i dalje tinja. S naglaskom na dobrim.

To nam nalaže logika, jer brojke su tu, a sada se s istim javno složio i šef Lariana, kreator Baldurs Gatea. U diskusiji na X-u, Swen Vincke je još jednom poručio kako igre za jednog igrača nisu mrtve, na što su se uključila neka poznata lica industrije sa stavom kako je budućnost upitna za velike SP igre.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pojasnio je kako takav stav može ostaviti posljedice i dugoročno odbijati ulagače, a daljnjim kukanjem u opasnosti smo da to postane pravilo. Stvar je vrlo jednostavna – igre samo moraju biti dobre.

Igra

Povezano