Prvi The Last of Us 2013. godine napravio je revoluciju u naraciji jedne video igre i odnosima između likova. Joel i Ellie su ispričali jednu od najemotivnijih priča svih vremena, a zatim ostavili prostora i za nastavak.
A nastavak bi trebao donijeti jednu razinu više, pa je jedna od pisaca na igri Halley Gross za PlayStation službeni magazin otkrila je kako je naum čitavog Naughty Doga da stvori najkompleksniju osobu u video igrama ikad.
Iako Halley nije potvrdila kako je ta osoba u intervjuu baš Ellie, međutim, daljnji razgovor ide u njezinom smjeru. Sigurni smo kako su pisci na igri vodili zanimljive rasprave u kojem smjeru i kako će razvijati likove.
Želimo izazvati Ellie i vidjeti što može postati kad odraste u takvom neprijateljskom okruženju. Nažalost, jedan dio pisanja o takvoj igri je tortura vlastitih likova, stavljanje u iznimno teške situacije, testiranje njihovih vrijednosti i volje koja ih pokreće. Dakle, dok volimo Ellie, istovremeno smo uzbuđeni da vidimo kako će odrasti, u kojem smjeru će se razviti, a pritom joj nećemo podilaziti.
Halley Gross za PlayStation Official Magazine
Rekli bismo da se radi o klasičnom marketinškom pretjerivanju pisaca. U biti to i jest. Ali poznavajući Naughty Dog i za što su sve sposobni, zaista očekujemo još jednu razinu više po pitanju pisanja.