Vijesti

Nema straha za Starfield. Za razliku od Redfalla, Xbox pomaže Bethesdi na razvoju svemirskog RPG-a

Šef Xboxa Phil Spencer jučer je javno i prilično otvoreno, gostujući u jednom Xbox podcastu, komunicirao razočaranje po pitanju Redfalla. Podsjetimo, Redfall je ovog tjedna izašao u nedovoljno dobrom tehničkom stanju, a igru su “pokopali” i kritika i igrači. Međutim, Spencer kaže da nisu toliki problem performanse ni dana obećanja, koliko kreativni smjer koji je u Redfallu zakazao, čemu ne može pomoći nikakva odgoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Između redova razaznaje se da Microsoft nije imao previše veze s Redfallom. Premda, kaže, interno su provjeravali i testirali Arkaneov naslov te je naposlijetku pruženo zeleno svjetlo za izlazak, međutim, Microsoft nije bio toliko involviran koliko je to slučaj sa Starfieldom, drugom velikom igrom koju je “dobio” kupnjom Bethesde.

“Nismo napravili dobar posao u pristupu Arkane Austinu kako bismo im pomogli shvatiti što znači biti dijelom Xboxa, kako koristiti naše interne resurse”, priznaje Spencer. Kako objašnjava, kada je kupio Bethesdu (i samim time Arkane studio), Redfall je već bio u poodmakloj fazi razvoja i nije bilo previše prostora za asistenciju.

Kako onda može biti bolje za Starfield? Kako kaže, Bethesdin svemirski RPG je, kada se Microsoft uključio u djelovanje Bethesde 2020., bio u ranijoj fazi razvoja od Redfalla i bilo je puno više prostora za pomoć. “Imali smo više prostora da pošaljemo naše stručnjake, kako bismo osigurali kvalitetno iskustvo”, zaključuje po pitanju Starfielda.

Uslijed jako lošeg razdoblja za Xbox, i činjenice, da barem zasad, Bethesda nije ništa bolja nego što je to bila prije nego li ju je Microsoft kupio za 7 milijardi dolara, među igračima je zavladao skepticizam. Starfield je naslov koji izlazi jednom u 10 godina i svima je jako bitno da njegov izlazak prođe sa što manje problema. A posebno Microsoftu, jer poslije Haloa nikada nije imao ekskluzivu ovakvog potencijala.

Starfield je dosad najkompleksnija Bethesdina igra, s prostorom za igranje koji se proteže na preko 100 solarnih sistema i preko 1000 planeta. Izlazak “Skyrima u svemiru” zakazan je za 6. 9., a nakon već nekoliko odgoda vlada uvjerenje kako će Starfield zaista biti spreman za kraj ljeta.

Igra

Povezano