Neočekivano? Kako za koga, ali činjenica je kako je Xbox Series S iz Black Friday ludila izašao kao najveći pobjednik.
Otkriva to Adobe, koji kroz Digital Economy Index u realnom vremenu analizira milijune transakcija na internetu. Uglavnom to radi u SAD-u, Velikoj Britaniji i Japanu, što su ujedno i reprezentativna tržišta kada je u pitanju gaming industrija.
Da je slabija Xboxova next-gen konzola najprodavanija u Black Friday vikendu možda iznenađuje na prvu, međutim, radi se o očekivanom ishodu iz dva razloga.
Konzola za mase
Xbox Series S je kao jeftinija, slabija, ali izuzetno sposobna gaming konzola namijenjena širem krugu ljudi i ležernijim igračima. Osim što se radi o jeftinom hardveru za mase, XSS je ujedno i jedina konzola koja se uopće može pronaći na policama, ujedno zahvaljujući i relativno slaboj prodaji od izlaska prošle godine. Do PlayStationa 5 i Xbox Series X konzola izuzetno je teško doći, na red se čeka mjesecima, a slično je i s Nintendovim Switchem čija OLED verzija jedva da dotakne police.
I dok je Xbox Series S najpopularnija konzola predblagdanske shopping groznice, Microsoft nam neće otkriti koliko komada je prodano. Naime, nova politika Xbox divizije orijentirana je više na broj aktivnih igrača i Game Pass pretplatnika, a manje na prodajne brojke