Vijesti

Netflix jako ulaže u igranje, ali jako mali broj pretplatnika zapravo igra

Netflix Gaming platforma djeluje već neko vrijeme i dojam je kako se ritam novih igara i najava samo povećava s vremenom. Čelnici Netflixa gaming vide kao priliku za daljnji rast uslijed stagnacije sa streamingom video sadržaja, međutim, zasad se ne može pohvaliti s osobitim uspjehom.

Kako javlja CNBC, analistička tvrtka Apptopia iz dostupnih podataka izračunala je kako samo 2,2 milijuna Netflix pretplatnika igra dostupne igre barem jedno dnevno. Premda za igranje oko 77 igara nije potrebno dodatno plaćanje, manje od 1% ljudi aktivno igra Netflixove mobilne igre, a procjenjuje se kako su one ukupno preuzete oko 70 milijuna puta.

Središte zabave

Čelnici Netflixa i sami su svjesni da mora bolje. “Putanja rasta ne razlikuje se od onih koje smo imali prije”, poručio je suizvršni direktor Greg Peterson u obraćanju ulagačima. “Ali vidimo golemu priliku za izgradnju središta zabave na dugoročne staze.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U rastu popularnosti gaming djela pretplate, Netflixu bi svakako pomogao jedan GTA za kojeg navodno pregovara s Rockstarom. Popularnosti bi trebala pridonijeti i skora adaptacija svojih najvećih uspješnica poput Squid Gamea i Black Mirrora, na platformu od prvog dana stiže i Football Manager 2024 za mobitele, a sve više se priča i o cloud igranju velikih igara.

Povezano