Čelnici Netflixa početkom godine su najavili, a sada učinili veliki korak u smjeru uvođenja reklama na streaming servis.
U suradnji s Microsoftom uvest će reklame u novi, najjeftiniji razred Netflix pretplate. Tako će oglašivači svoje reklame moći plasirati isključivo preko Microsofta. Istovremeno, Microsoft se diči kako njihovo rješenje štiti privatnost korisnika, međutim, propustio je objasniti na koji točno način.
Microsoft u narednim godinama značajno planira uvećati prihode od reklama. Osim kroz pretraživač interneta Bing i Netflix, Microsoft to namjerava napraviti i kroz videoigre. S tim na umu za milijardu dolara kupio je platformu Xandr, specijaliziranu za distribuciju reklama na digitalnim platformama. Priča se kako će reklame u igrama distribuirati nativnim putem, bez prekidanja igranja kao što je to praksa na mobitelima, a ideja je potaknuti developere da nastave razvijati besplatne igre pružajući im više načina za monetizaciju.
Netflix je novu razinu pretplate s reklamama planirao uvesti tek u 2023., međutim, lošiji poslovni rezultati te pad broja korisnika ubrzali su proces. Tako bismo mogućnost pretplate na najjeftiniju razinu pretplate trebali dobiti do kraja 2022., a cijene još uvijek nisu poznate.