Ranije ovog ljeta u sklopu suđenja kod Microsoftovog preuzimanja Activision Blizzarda procurili su mailovi iz kojih je jasno kako je Phil Spencer bio zainteresiran za Baldur’s Gate 3 na Game Passu.
Bilo je to prije nego što se znalo da će ovaj DnD RPG ostvariti toliki uspjeh i tada se spominjao iznos od tek pet milijuna dolara, koji iz današnje perspektive zvuči prilično smješno. Jasno je da bi šef Xboxa danas platio znatno više, ali nema šanse, poručio je šef Lariana Swen Vincke u razgovoru s IGN-om.
“Od samog početka rekli smo sami sebi kako BG3 neće biti na Game Passu. Napravili smo veliku igru i mislim da zato vrijedi poštenu cijenu, to je u redu. Ne naplaćujemo mikrotransakcije i dobijete ono što ste platili. Stoga mislim da bi trebalo ostati kako jest. Ovo je način koji nam omogućuje da nastavimo s izradom drugih igara”, kaže Vincke.
Osjetljiva tema
Premda se slaže kako situacija s Game Passom nije crno-bijela i radi se o osjetljivoj temi, osobito za developere, Vincke smatra kako njegova igra sadržajno ima početak, sredinu i kraj. Srećom to su igrači i prepoznali, a tada je tradicionalni model naplate najbolji za njegov studio.
Tako dojmovi developera i izdavača uglavnom ostaju podijeljeni po pitanju koristi Game Passa za industriju. Neke je dogovor s Microsoftom izvukao iz razvojnih problema i praktički omogućio lansiranje igara, a drugi, poput šefa Take-Twoa i izdavača GTA, smatraju kako pretplate narušavaju vrijednost igara.
Vincke također nema namjeru prodavati studio, sa suprugom ostaje većinski vlasnik i zanima ga samo neovisnost. Uspjeh Baldur’s Gatea 3 omogućit će mu “pomicanje granica” u idućoj velikoj igri.