Vijesti

Nova Battlefield 1 nadogradnja konačno reducira “spamanje” s granatama?

DICE se posvetio rješavanju jedne od najiritantnijih odlika novog Battlefielda.

Sad već 5 mjeseci nakon što je izašla igra, možemo se složiti u nekoliko stvari. Battlefield 1 jedno je kompletno iskustvo, nadasve ispolirana igra, zabavna, ali i prema samim igraćim mehanikama – igra prilagođena nešto ležernijoj publici. Baš kao što je to bio i Battlefront, prethodna igra iz DICE-ovog studija. Dakako, ne želimo reći da je to loše, svatko ima svoj ukus.

To isto prilično zorno prikazuje “spamanje” granatama s kojim se suočavamo gotovo cijelo vrijeme provedeno na Battlefield serverima. Granate lete odasvuda, što značajno umanjuje šanse za normalnim, odnosno realnijim gameplayjom. Razlozi za to su razni, prvi što svaka klasa ima najmanje dva slota namijenjena granatama, dok je drugi (ne manje važan), taj što samim stajanjem kraj kutije s metcima skoro instantno dobivamo novu municiju.

DICE sluša igrače

DICE je, čini se, prepoznao sve brojnije zahtjeve za reduciranjem broja granata, pa je sa 1.07 nadogradnjom izašlom jučer napravio slijedeće korake u tom smjeru:

  • Ammo poach (manje kutije s metcima) više ne dodaju nove granate u invertory.
  • Uvečano je vrijeme za resupply granata u prosjeku za skoro duplo. Tako ćemo sad čekajući kraj kutije s metcima po jednu novu frag granatu dobiti svakih 12 sekunda (naprama prijašnjih 6).
  • Uvodi se pasivna opskrba granatama, gdje ćemo svakih 36 sekunda igranja (bez ammo cratea) dobiti jednu granatu.
  • Dimne, plinske i mini granate se ograničavaju na jednu u posjedu, umjesto dvije kao što je bilo dosad.

Sasvim je jasno, DICE želi smanjiti nepopularni “spam” s granatama. Ali ipak ne previše. To dokazuje uvođenje pasivne opskrbe granatama, koja bi trebala ponešto ublažiti drastično umanjeno vrijeme potrebno za resupply kraj kutija s metcima.

Avioni odsad još moćniji

Od ostalih promjena uvedenih dolaskom They Shall Not Pass ekspanzije izdvojit ćemo još i drastično degradiranje protuavionske artiljerije. Tako su AA topovi dobili “nerf” koji umanjuje štetu prema avionima za 40-50%. Prema našoj gruboj računici, to bi nažalost trebalo povećati jaz između dobrih letača i pješadije, koji bi trebali s ovom nadogradnjom runde završavati s još pozitivnijim K/D omjerom.

Dakle, ne trebate biti previše iskusan igrač kako biste shvatili da su navedene promjene u najmanju ruku kontroverzne. No, svakako, za konačnu ocjenu istih bit će potrebno uložiti određeno vrijeme u igru. Hoće li navedene promjene uspjeti povratiti barem jedan djelić igrača? To ćemo svakako saznati u narednim tjednima.

Igra

Povezano