Vijesti

Nove informacije o PS5 PRO: Skoro 50% brži, nekoliko puta bolji Ray Tracing

Tom s Youtube kanala More Law is Dead dosad se nebrojeno puta dokazao kao dobar insajder za AMD-ova pitanja. Uoči izlaska PS5, redovito je javljao točne informacije o toj konzoli, a sada je, kaže, dobio i dokumentaciju o nadolazećem PS5 Pro.

U dokumentaciji, koju direktno prilaže u svojem posljednjem videu, navodi se konkretno 45% bolja izvedba u renderiranju od standardnog PS5, a još bolje zvuči i dva do tri puta bolja izvedba ray tracinga, dok izvor otkriva kako u praksi u nekim slučajevima ide i do četiri puta bolje.

AI i strojno učenje

Najveća vijest svakako je tzv. PlayStation Spectral Super Resolution, Sonyjevo vlastito upscaling rješenje dizajnirano upravo da koegzistira sa specifičnim hardverom novog i svih budućih PlayStationa, a posebno s novim AI jezgrama koje će koristiti strojno učenje za bolju rekonstrukciju slike (poput Nvidie na svojim karticama).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

PSSR optimiziran je do razine da uzima samo 250MB memorije, a potrebno mu je samo 2ms da 1080p rezoluciju rekonstruira u 4K, i to bez intervencije developera. U dokumentaciji Sony dodaje kako njegov PSSR izgleda bolje od AMD-ovog FSR2, a Tom je uvjeren da će raditi bolje i od FSR 3.

PS5 Pro, čini se, ostaje pri 16GB RAM memorije, ali višeg takta, što bi trebalo omogućiti oko 30% bržu propusnost. Dakle, najveći skok očekujte po pitanju Ray Tracinga i upscalinga slike, gdje će umjesto sirovog hardvera za bolje performanse i vizuale biti zadužena umjetna inteligencija, što je očito trend za kojim će industrija ići u narednim godinama i desetljećima.

Službeno otkrivanje PS5 Pro konzole očekujemo u narednim mjesecima, a lansiranje negdje u jesen ove godine.

Povezano