Vijesti

Novi battle royale Hyper Scape najveći je hit na Twitchu, a evo i zašto

Baš kao što su svojevremeno napravili Activision, EA i Riot s Warzoneom, Apexom i Valorantom, isto je napravio i Ubisoft. Popularnim streamerima na Twitchu plaćeno je da igraju njihov novi battle royale naslov Hyper Scape te je tako ta igra jučer čitavi dan bila najgledanija na Twitchu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tako se, izgleda, danas najavljuju igre. I to je provjereno najbolji način, jer svi su ludi za Hyper Scapeom. Ne bez razloga, izgleda, jer Hyper Scape mehanikama i ponekom inovacijom odskače od konkurencije i zasad stižu većinski pozitivne reakcije od onih koji ga igraju.

Pristup Hyper Scape testiranju moguće je dobiti preko streamera na Twitchu koji dijele kodove. Nažalost, ne i za nas iz Hrvatske i okolnih zemalja. Mi zasad nismo podržani tako da ćemo Ubisoftu udijeliti jedan veliki minus. Ako pronađete način kako da ga igramo mi iz manje vrijednih zemalja, javite nam u komentarima.

Battle royale arena shooter

Hyper Scape bismo po mehanikama najlakše opisali kao battle royale arena shooter, jer mogućnosti kretanja gotovo su identične onima iz Quake ili Unreal Tournament igara. Dakle, radi se o brzoj igri u kojoj se i do najudaljenijih lokacija stiže relativno brzo.

Čitava mapa je manji, fokusirani grad veličine jednog kvadratnog kilometra.

Na 100% urbanoj mapi (koja podsjeća na nekakav Cyberpunk Pariz) u vidu loota dostupna su različita oružja i tzv. hackovi koji omogućavaju perkove poput virtualnih zidova, povećanje brzine, dalje skakanje, više heltha, armora i slično. Za razliku od drugih sličnih igara, kada naiđete na duplicirani item ne radi se o smeću, već ponovnim skupljanjem istog povećavate performanse oružja ili hacka. Dobrodošla sitnica.

Zasad su dostupni squad i solo modeovi. Kako biste pobijedili dostupna su dva različita pristupa. Pravila igre praktički su ista onima iz ostalih battle royale naslova, međutim, distinkcija nastupa u onoj posljednjoj Showdown fazi igre kada za pobjedu morate eliminirati druge igrače ili pronaći tzv. krunu koja se stvara na mapi, te je zadržati na glavi 45 sekunda.

Igranje kao duh

Zanimljiv je i način oživljavanja te nova tehnika igranja dok ste mrtvi. Naime, nakon eliminacije možete se nastaviti kretati po mapi kao duh i tagirati ostale protivnike. Ako uspijete pomoći suigračima da eliminiraju protivnički team, ponovno se vraćate u borbu. Ovdje već vidimo taktike namjernog umiranja kako biste kao duh bili korisniji suigračima.

Tko će prvi do krune?

U narednim danima sve do 8. 7. Ubisoft Montreal će nastaviti peglati i optimizirati Hyper Scape, a hoće li zadržati popularnost i kada će doći na konzole saznat ćemo jako brzo. Kakva je vizija developera pogledajte ovdje.

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS
Igra

Povezano