Ne možemo reći da je Battlefield serijal osobito uspješan u posljednje vrijeme. Posebno BF2042 najbolje je zaboraviti, međutim, Electronic Arts potezima koje povlači ukazuje kako nije odustao od nekoć popularnog FPS-a. To je još jednom ponovljeno povodom izlaganja financijskih rezultata, koji su u proteklom kvartalu bili rekordni za EA.
Navodeći buduće velike projekte, izvršni direktor EA Andrew Wilson kaže da je budućnost serijala u razvoju kao “reimaginacija Battlefielda kao istinski povezanog ekosustava”. Wilson pritom ne pojašnjava na što točno misli, ali znamo od ranije da na Battlefield igrama, ili bolje rečeno, iskustvima, radi čitavi niz studija.
Tako budućnost Battlefielda vjerojatno leži u sistemu kroz koji trenutno djeluje Call of Duty, gdje različiti timovi i razvojni studiji proširuju i stvaraju različita iskustva. Jedni rade na kampanji, drugi na multiplayeru, treći na battle royaleu, četvrti na novoj mapi ili novom modu itd. I sve zajedno se rotira na godišnjoj bazi.
Kampanju za novi Battlefield tako razvija novi studio Ridgeline Games pod vodstvom kreatora Haloa, DICE razvija klasični Battlefield multiplayer, DICE LA također radi na nečem vezanom uz Battlefield, a sve to nadgleda Vince Zampella, jedan od kreatora Call of Dutyja te ujedno i šef Respawn studija, zaslužnog za Apex Legends, Titanfall, Star Wars Jedi… Prve rezultate kompletne reorganizacije serijala očekujemo u 2024.