Detalji su izvučeni iz intervjua u ožujskom izdanju Persona magazina.
Persona Magazine za mjesec ožujak sadrži intervju s direktorom Persona serijala, Katsurom Hashinom, koji je spomenuo par novih sitnica:
- Dizajn dungeona je sada u potpunosti drugačiji te će u njima biti ukomponirane različite priče.
- Radnja se zbiva u Tokiju zbog toga što Atlus želi napraviti nezamislivu fantomsku lopovsku dramu u svijetu s kojim smo upoznati.
- Odabirući klišejiziranu temu “phantom thieves”, Atlus se nada iznenaditi igrače i staviti više ideja nego što ih se može zamisliti. U Atlusu želi kombinirati Personu i suvremenu dramu kako bi kreirali nešto što rađa zabavu.
- Likovi u igri imaju pogled na svijet s predrasudama, depresivni su, imaju osjećaj da se nigdje ne uklapaju. Razbijanje statusa quo, dizanje i preživljavanje je ono što će činiti uvod i njihov međusobni razvoj odnosa.
Iako ovo gore izgleda kao da je pisao neki jedva pismeni marketinški stručnjak koji je taman postao magistar na EFZG-u, nadamo se da će faktor iznenađenja doista biti takav kakvim ga žele prikazati. Detaljnije o likovima možete pročitati ovdje. Atlus također slavi i 20. godišnjicu postojanja Persona serijala pa razmišljaju o tome kako bi mogli napraviti najavu koja će zadovoljiti igrače dok čekaju izlazak Persone 5. Hashino kaže da možemo sigurno očekivati nešto na tom polju. Hype is real!
P.S. Ako znate japanski, evo i skenirane verzije tog magazina.