Vijesti

Novi firmware konačno donosi “supersampling” na PS4 Pro, Sony upozorava na posljedice

Beta verzija firmwarea 5.50 dostupna je nekim korisnicima za isprobavanje i ne možemo se ne veseliti najbitnijem novitetu..

I dok se još uvijek otkrivaju nove mogućnosti koje će na PlayStation 4 donijeti nadolazeći firmware u verziji 5.50 (trenutno je za preuzimanje dostupna beta, naravno ne svim korisnicima), ono najbitnije je rješenje za “supersampling” koje stiže na PS4 Pro. Dokazi su screenshotovi objavljeni na forumu ResetEra, a i sami se možete u to uvjeriti niže.

PlayStation 4 Pro supersampling Sony

“Napokon, bilo je i vrijeme”, najčešći su komentari koje ćete pročitati uz ovu vijest.

Prevedeno rječnikom laika, novi “Supersampling Mode” neće od igrača zahtijevati 4K televizor da bi se dobila slika najveće moguće kvalitete, već će moći koristiti i 1080p modeli. Isto tako, sve ovisi o samoj igri, pa iz Sonyja upozoravaju da napredak u vizualima neće uvijek biti vidljiv, a onima osjetljivima na pad frameratea srce bi moglo tu i tamo preskočiti nekoliko otkucaja.

Ovo ce biti svakako odlična stvar za sve igre poput Dishonored 2, The Last Guardina i Metal Gear Solid V: The Phantom Pain koje imaju Pro podršku za veću nativnu rezoluciju kada su spojene na 4K ekran, no nekim čudom nemaju i podršku za supersampling za sve igrače na 1080p ekranu. Igrači sada neće morati čekati da developeri ubace supersampling već će preko postavki konzole moći sami uključiti ovu opciju, baš kao što je bila i situacija s boost mode za performanse za sve one igre koje nemaju Pro zakrpu.

Vijest je svakako odlična za sve koji se još uvijek nisu odlučili za prelazak na budući 4K standard kad su televizori u pitanju jer je upravo to u ovim trenucima mnogima financijski najteže podnijeti. Nažalost, još uvijek nismo iz prve ruke isprobali novu mogućnost Sonyjeve konzole, 

Točan datum kada će firmware 5.50 biti dostupan svima još uvijek je nepoznat.

Povezano