Vijesti

Novi izvori: PlayStation 4.5 ima kodni naziv NEO i neće dijeliti PS4 igrače

Prenosimo dozu novih/starih informacija koje su potvrđene Giant Bombu iz više izvora.

  Već neko vrijeme pišemo o PS4K, novoj Sonyjevoj konzoli koja bi ustvari bila samo nadograđeni PS4. Svašta se špekuliralo, a igrači su podijeljeni. Neki smatraju kako je svaki napredak dobar, dok se drugi pak osjećaju prevareno. Kako Giant Bomb saznaje “iz više povjerljivih izvora”, razloga da se osjećamo prevarenima možda nebi trebalo biti. Napominjemo, Giant Bomb je jedan od onih medija koji ne pišu ovakve stvari, osim ako nemaju jako čvrste dokaze.

PS4_NEO_Specifikacije.jpg

Navodno će PS4K, ili kako mu je kodno ime, NEO, imati nadograđen procesor, grafiku i memoriju. Međutim, baza ostaje ista, što developerima iskusnima u razvoju PS4 igara ipak nebi trebalo puno komplicirati stvari, Tako će procesor dobiti overclock  s 1.8 na 2.1GHz. Grafika će raditi na većem taktu i s udvostručenim brojem računskih jedinica. Dok bi RAM trebao dobiti skok u propusnosti s dosadašnjih 176 GB/s na 218 GB/s.

Sony za sve igre koje izlaze od listopada pa na dalje inzistira da igre za PS4 stižu u dva oblika. One za klasični PS4 na kojem se sad igramo, te za NEO koji bi koristio dodatne resurse. Kao što se i nagađalo, NEO će imati 4K izlaz, međutim, iako u dokumentima koje posjeduje Giant Bomb stoje prijedlozi kako igru prilagoditi 4K prikazu, Sony neće inzistirati na igrama za tu rezoluciju. Što je i realno, ako proučimo nadograđene komponente. Zato je realnije očekivati podršku za gledanje filmova u 4K rezoluciji.

Prema izvorima, NEO se stvara kako bi živio u koheziji s klasičnim PS4. Tako će sučelje biti isto, igre če biti obrnuto kompatabilne, a Sony izričito brani bilo kakve ekskluzivne mogućnosti za jednu ili drugu konzolu (osim, naravno, bogatije grafike i višeg broja sličica u sekundi). Također, sve igre izašle proteklih godina se mogu putem nadogradnje prilagoditi NEO konzoli, ali Sony ne inzistira na tome. 

Povezano