Igra koju je vlastita popularnost pojela, a nagli milijuni spriječili ozbiljniji razvoj.
Sjećate li se vremena kad je sve u vezi zombija bilo popularno. Ali apsolutno sve. DayZ je onda 2013. spojio zombije i survival igranje u jednu igru, pa je ovaj, ispočetka samo mod za Armu 2 postao jedna od najpopularnijih igara na internetu.
Sve je krenulo po krivu kad je kreator igre Dean Hall odlučio od popularnog moda kreirati zasebnu igru, što se pokazao kao preveliki zalogaj za cijeli developerski team iza igre. U međuvremenu su kapnuli i Microsoftovi milijuni kako bi igra postala konzolaška ekskluziva za Xbox One, a do danas se igra nije pomaknula s mjesta.
Dean Hall je zatim napustio team, ranije ove godine to je napravio i njegov nasljednik Brian Hicks, da bi ostatak teama zatim odredio prioritete, odbacio neka nerealna obečanja i odlučio si postaviti kao cilj siječanj 2019. godine kada bi igra konačno trebala izaći iz early accessa.
Stiže velika nadoradnja, ali prekasno
Stiže tako gradnja, popravljanje vozila, masivno poboljšanje u performansama igre… a koliko cijela igra i projekt općenito zaostaju govori činjenica kako je praktički sve to SCUM domaćeg Gamepiresa dostigao u par mjeseci od vlastitog izlaska. Mi nemamo što previše dodati, osim recenzije DayZ-a jednog igrača koju smo pronašli na Steamu, a koja je napisana ranije ove godine.
Dakle, u četiri godine koliko se DayZ nije pomaknuo s mjesta ovaj igrač je završio srednju školu, pronašao djevojku i prekinuo s njom, završio faks, pridružio se vojsci koja ga je ubrzo zatim odbacila, radio razne poslove, izgubio nevinost, kupio novi auto, upisao diplomski studij, pronašao novi posao, a u međuvremenu je preminulo i dvoje njegovih bake i djedova. Sve ovo savršeno opisuje izgubljene 4 godine ove igre pod lošim vodstvom. Što se u vašim životima sve dogodilo posljednje četiri godine?