Jeremy Yates, glavni animator za PS4 ekskluzivu, objasnio je za GamesRadar da developeri igara jako puno nauče iz projekata na kojima rade, ali da The Last of Us nije bila Uncharted sa zombijima, pa tako niti Uncharted 4: A Thief’s End neće biti The Last of Us s eksplozijama.
– Bili smo vrlo pažljivi oko toga da Uncharted bude upravo ono što mi želimo. To je jedna velika avantura, bogata bojama, prekrasna i inspirativna akcija koja vas tjera na istraživanje. Budi u vama želju da se krećete u prostoru – objašnjava Yates.
– Jako nam je stalo do tempa (eng. pacing). Mnogo je igara koje jure sto na sat cijelo vrijeme, svuda oko vas su eksplozije koje nikad ne prestaju. Tako da ipak ima nešto u primjeni dobrog tempa kojom se atmosfera tempira za glavne dijelove. Kad prođe važan dio radnje, zapravo treba malo usporiti, smiriti se i ispričati tu priču – objasnio je Yates važnost tempa i istaknuo da je to jedna od dodirnih točaka dva hita Naughty Doga.
Definitivno je dobro čuti da će Uncharted 4 isporučiti bombastične i snažne dijelove kao i raniji nastavci serijala, ali i da će biti trenutaka za relaksaciju tijekom kojih će se slobodno moći istraživati i zabavljati.
I dok za nastavak The Last of Us kruže glasine kojima se i ne mora previše vjerovati u ovom trenutku, već odavno znamo da Uncharted 4: A Thief’s End izlazi 18. ožujka 2016. i da je jedna od najočekivanijih igara ove generacije.