Atlus je sa Personom 5 zbilja pogodio jer se prodaje bolje nego svi prošli nastavci.
JRPG spin off Shin Megami Tensei serijal zvan Persona je u ovih 20 godina uglavnom bio rezerviran za okorjele fanove žanra. Što više, Revelations: Persona i Persona 2: Eternal Punishment (Innocent Sin je bio Japan only naslov sve do PSP verzije) nisu imali PAL izdanja tako da su nas ti naslovi zaobišli. Tek pri kraju PlayStation 2 ere sa Personom 3 i 4, serijal dobija kakvu takvu prepoznatljivost da bi se na protekloj generaciji konzola pomalo eksploatirali sa dance i fighting arena derivatima sa likovima iz igara.
Tek sa Personom 5 i priličnom dobrom marketinškom kampanjom koja je odradila posao kako treba Atlusu pada sjekira u med. Prvotno je P5 trebao biti samo PlayStation 3 naslov, ali hvala svevišnjem da su se opametili i igru napravili i za PlayStation 4. Dobra odluka znači i 2 milijuna isporučenih primjeraka što je za jednu Personu bilo nezamislivo. Personom 5 je Atlus izbacio serijal iz tržišne niše fanova JRPG igara i predstavio igru onima koji nisu ni znali da serijal postoji niti su ljubitelji JRPG žanra.
Što više, zahvaljujući svemu tome, Persona 5 je jedna od kandidata na The Game Awards 2017 u 4 kategorije: Najbolji RPG, najabolja glazba u igri, najbolji art direction u igri i igra godine 2017. Za turn based igru je ovo jako dobar uspjeh s obzirom da nisu baš popularne posljednjih godina.