Vijesti

Phil Spencer: “Bethesda će biti ključna za napredak Xboxa”

Microsoft je ranije ove godine odriješio kesu pa jednom kupovinom riješio sve probleme Xbox platforme. Za 7,5 milijardi dolara kupljena je čitava Bethesda zajedno sa Zenimaxom, što znači kako su od sada The Elder Scrolls, Fallout, Doom, Starfield i ostali veliki IP-evi u vlasništvu Microsofta zajedno s 8 velikih studija.

Međutim, iako već mjesecima Bethesdu svrstavamo Microsoftovom, činjenica je kako ona to još uvijek nije. Naime, iako je postignut dogovor ove dvije kompanije, proći će još neko vrijeme prije nego što se čitava kupnja finalizira. Ipak se radi o golemoj kupovini, vrijednosti kakvu dominantni Sony ne zaradi u 5 godina poslovanja.

Što ukratko znači kako Microsoft i Bethesda još uvijek nisu ista kompanija. Šef Xboxa je u razgovoru s Major Nelsonom izjavio kako ne može dočekati da se sve finalizira. Broj Microsoftovih studija s ovom akvizicijom će se povećati s 15 na 23, međutim, u praksi će se snaga Microsofta udvostručiti budući da Bethesda donosi studije veličine i broja developera koji će doslovno udvostručiti ono što Microsoft već ima u svojim studijima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dominacija na polju RPG-a i FPS-ova

“S Obsidianom, inXileom, Playgroundom koji sada radi na Fableu, a sada i Bethesdom… potencijal RPG-a je strašan”, otkrio je uzbuđeni Spencer. Kako i nebi, jer Microsoft će sada predvoditi zapadnjačke RPG-eve.

I ne samo RPG-e, kupovinom Bethesde i Zenimaxa Microsoft će dominirati i na tržištu FPS-a. ID s Doomom se već dokazao kao možda i najsposobniji studio u žanru, a Spencer smatra kako će u kombinaciji s 343 Industries (Halo) Xbox dominirati i na ovom polju.

“Jedva čekam da nam se pridruži Bethesdini studiji, oni će biti presudni za uspjeh Xboxa”, zaključio je za kraj šef Xboxa, s čime je zapravo i potvrdio zašto se Microsoft odlučio potrošiti takav novac. Novac koji Xbox divizija samostalno inače ne može zaraditi kroz čitavu jednu generaciju konzola, ali koji će biti presudan u sustizanju Sonyja i Nintenda i prilično izvjesnoj globalnoj dominaciji s Game Passom.

Povezano