U iščekivanju nove bitke Sonya i Microsofta, Nintendo igra svoju igru.
Analitička tvrtka Strategy Analytics provela je istraživanje o prodaji i korištenju gaming konzola diljem svijeta, pa su na temelju istih predvidjeli kako će se industrija kretati u nadolazećoj nam 2019. godini. Rezultati su zanimljivi, ali ne i iznenađujući.
Skoro svako drugo domaćinstvo u SAD-u posjeduju barem jednu gaming konzolu, a u Europi svako peto kućanstvo. Sony i dalje dominira diljem svijeta, pa na PlayStation konzole otpada preko 50% svih aktivnih konzola u svijetu, od kojih je pak 87% pripalo PlayStationu 4. Ostatak drže Microsoft i Nintendo većinski s Xboxom One i Switchom.
Switch u naponu snage
Prema dostupnim ali i neslužbenim podatcima, PlayStation 4 se do početka ovog mjeseca prodao u otprilike 13 milijuna primjeraka, dok je Nintendo Switch prodan u otprilike 12 milijuna primjeraka, što bi se iduće godine trebalo promijeniti, odnosno konkurenti će zamijeniti mjesta. Strategy Analytics, naime, u 2019. godini predviđa prodaju Switcha u 17,3 milijuna primjeraka, a PlayStaiona 4 u 17,1 milijuna.
Dakle, Nintendo će prema prodaji konzola biti uspješniji od Sonyja u 2019. godini, što je i očekivano, jer PlayStation 4 je u svojoj šestoj godini postojanja s kojom ulazi i u svoj smiraj pred PlayStation 5, a Switch će ući u treću i njegovo vrijeme tek dolazi. Iako je 2018. godina bila globalno najbolja godina prema prodaji još od 2010., 2019. će ipak obilježiti pad od 10% u iščekivanju novih PlayStation i Xbox konzola.