Vijesti

“PlayStation je najgora i najskuplja platforma za indie igre”

Jeste li znali da Sony naplaćuje najmanje $25,000 da bi se igra uopće pojavila na feature listi?


Nije nikakvo pretjerivanje kada kažemo da svaki dan izađe hrpa igara. Za većinu tih igara, većina prosječnih igrača nikad nije ili neće čuti. Danas na tržištu doslovno postoji jedan veliki ocean igara u kojem ćemo u većini slučajeva primijetiti samo najveće ribe. No, što je s onim malim ribama koje možda jednako vrijede kao velike ribe, ali ih igrači jednostavno ne vide jer te male ribe nisu eksponirane kao njihova velika riblja braća? One će neizbježno jednog dana crknuti i ostati u mulju.

Barem ako se pita PlayStation. Naime, nekolicina manjih indie developera otkrila je kako stvari funkcioniraju na PlayStationu. Ono što najviše upada u oči su sljedeći podaci:

  • Sony traži najmanje $25,000 da bi se igra pojavila igračima prema van, odnosno da bismo je opće mi obični igrači primijetili u moru riba
  • Indie igre se prodaju puno, puno lošije na PlayStationu, nego na Nintendo Switchu, Steamu ili Xboxu.
  • Developeri tvrde da je proces odobravanja igre da uopće dođe na PlayStation Store jako, jako spor, arhaičan, zbunjujući i da čekaju odgovor od PlayStationa po nekoliko mjeseci. Ne dana i tjedana.
  • Više je developera potvrdilo da je gotovo nemoguće dobiti tražene podatke o prodaji njihovih igara, nego oni sami moraju danima i tjednima čarobirati kako bi uopće saznali koliko se njihova igra (ne)prodaje na PlayStationu.
  • Da bi neka igra bila snižena na PlayStation Storeu, treba zadovoljiti nekoliko uvjeta. Developeri kažu da mogu od Sonyja tražiti da njihova igra bude snižena, ali da o tome odlučuje Sony. Većina igara nikad ne dobije sniženje koje možete vidjeti na drugim platformama.

Ako imate nekoliko minuta vremena, svakako pročitajte jako zanimljiv thread na Twitteru gdje možete vidjeti bez rukavica kako stvari funkcioniraju u praksi. Ovakve probleme na PlayStationu nemaju samo nekakvi no name developeri, već i velike face igrače industrije.


Kompletan razgovor možete čitati ispod.

Nadamo se da će legendarni Shuhei Yoshida ipak uspjeti popraviti stvari za indijance na PlayStationu.

Oznake

Povezano

Back to top button
Close
Close