Tako barem tvrdi Ubisoft. Dugoočekivano reizdanje nekoć popularne Prince of Persia franšize stiže nam početkom iduće godine. Povratak je to koji su mnogi očekivali, ali malo tko je mogao očekivati kako će povratak biti ovoliko loš. Teško je i nezahvalno suditi nakon tek prvog prikaza igre, ali mišljenja smo kako princa čeka dug i strmovit put.
U razgovoru za The Mako Reactor, direktor igre Pierre Sylvain-Gires izjavio je kako su zadovoljni u kojem je trenutnom stanju igra: „Ako uzmete igru staru 17 godina, sigurno ima prostora za poboljšanje u pogledu grafike i zaista smo željeli dati jedinstven izgled igri, zbog toga što je Prince of Persia: The Sands of Time zapravo fantasy priča. Odlučili smo joj dati jedinstveni vizualni tretman kako bi se istaknula među ostalim igrama. Ona nije još jedan Assasin’s Creed, niti je to isti Prince of Persia iz 2008. Mora biti jedinstvena. Magija i fantasy aspekt prikazuju se kroz zasićenost, svjetlost i teško je bilo redefinitrati vizualni aspekt ovog reizdanja.“
Na pitanje, je li možda vizualni pristup rezultat vremenskih ili proračunskih ograničenja, odgovorio je direktor indijske podružnice Ubisofta koja je zadužena za igru: „Ne nije postojao problem vremena ili novaca. Za nas u Ubisoftu, kvaliteta je od najveće važnosti i to je nešto što je bio glavni cilj od samog početka“ izjavio je Syed Abbas.
Očito je kako se Ubisoft i igrači diljem svijeta razilaze u mišljenjima nakon prikaznog trailera. Nadamo se kako će grafički prikaz biti najgori dio igre i da će naracija i igrivost uspjeti spasiti stvar. Prince Persia: The Sands of Time stiže na PS4, Xbox One te PC u siječnju iduće godine.