Iako EA i Bioware Dragon Age: Dreadwolf planiraju za ovu godinu, još uvijek nemamo konkretnih informacija ni prikaza kako će se igrati nastavak omiljenog RPG-a. Bioware se dosad oslanjao na cinematične trailere i konceptualne slike, a kad neće developeri, gameplay je podijelio jedan insajder.
Kako kaže na Redditu, snimke mu je ustupio prijatelj. On je imao priliku testirati novi Dragon Age, a kada pogledate, vidjet ćete da nema puno prostora za manipulaciju, to je prilično sigurno Dragon Age: Dreadwolf.
Izgleda da će Dreadwolf konceptualno odmaknuti od prethodnika. U Originsu ste imali sebe kao glavnog lika i ekipu okupljenu u party, mogli ste zaustaviti borbu i planirati naredne poteze te upravljati sa svim likovima. Kao uzor novom Dragon Ageu navodi se God of War iz 2018., a po kratkom gameplay izresku vidimo da se igra poput nekog hack’n’slash naslova.
Više akcijski RPG
Tako imamo specijalne napade, kontra napade, parry i blokiranje, a nedostaje još samo kotrljanje u Dark Souls stilu za koje također vjerujemo da postoji. Insajder tvrdi da će se i dalje moći oformiti party, međutim, osim izdavanja zapovjedi, okupljene članove nećete moći kontrolirati. Istovremeno, više akcijski pristup gameplayu ne znači da se odustaje od onoga što Dragon Age zapravo jest – RPG. Svi RPG elementi iz prethodnih igara vraćaju se i u Dreadwolf.
Kraći gameplay izrezak i screenshotove možete pogledati ovdje. S druge strane, insajder Tom Henderson imao je priliku vidjeti više sadržaja, pa borbu uspoređuje s onom u Final Fantasy XV. Oboje kažu da igri u trenutnom stanju (što može biti i neki stariji build) nedostaje puno toga, od linija teksta, do tekstura poput neba. Jasno im je da se radi o prilično nedovršenoj igri te oboje sugeriraju izlazak tek negdje dogodine.
Dakle, sasvim je izvjestan izlazak Dragon Age: Dreadwolfa u 2024. godini ili najranije krajem ove, u jesen, a dok je većina Biowareovaca posvećena novom Dragon Ageu, jedan drugi, nešto manji tim vrijedno radi na narednom Mass Effectu.