Uoči izlaska u prosincu, mediji su dobili priliku zaigrati Avatar: Frontiers of Pandora, naslov Massive Entertaintment studija na temelju popularne filmske licence.
Baš kako smo stekli dojam gledajući ranije prikaze igre, svi od reda navode sličnosti s Far Cry serijalom. Srećom, slaže se većina, Avatar igra to radi uz neke svoje specifičnosti što održava tu istu formulu svježom.
Ubisoft je, čini se, pogodio atmosferu iz filmova s naglašenim bojama i gustim džunglama. Flora reagira na igrače, savija se i ljulja, a dojmu kako se čitavo okruženje osjeća “živim” pridonose i životinje specifične za mjesec Pandoru. Pritom je i kretanje dobro izvedeno, slažu se mnogi, na način da vjerno preslikava agilnost i brzinu iz filmova. Jako nas intrigrira i Ikran, predator zmajolikog izgleda koji će poslužiti kao mount na čijim leđima parate nebo.
Ako volite Far Cry, ovo je igra za vas
I dok se atmosfera u najvećoj mjeri čini pogođenom iz filmova, gameplay petlja, kažu, svodi se na Far Cry formulu. Imate craftanje, centralne lokacije s kojih se granaju misije, baze za osvajanje, borbu baziranu na luku i strijeli te slične stealth mehanike. Navode se zabavne misije s potencijalom da postanu repetitivne kao u Far Cry igrama, pa ako ste tip igrača kojem ta formula leži, imate se čemu veseliti.
Još jedna stvar koju neki pronalaze izazovnom je snalaženje u otvorenom svijetu. Umjesto kompasa i klasičnih pokazivača smjera, Avatar se oslanja na Na’vi osjetila koja u stilu Witcher igara ukazuju na interesne točke i smjer u kojem biste možda trebali krenuti. Jednom kada se približite odredištu, osjetila nestaju i prepušteni ste vlastitim očima i vlastitom zapažanju. Radi se o interesantnom pristupu za koje je potrebno privikavanje te je upitnokako će ga prihvatiti igrači.
Ispod prilažemo gameplay prikaz Jack Fragsa, a Avatar Frontiers of Pandora igramo od 7. 12. ove godine.