Vijesti

Prve recenzije Stellar Bladea zasjenila slučajna rasistička poruka

Znate li što znači izraz “hard R”? Mi do danas nismo znali. Nažalost, nisu znali ni developeri iz korejskog Shift Upa, developera igre Stellar Blade koju smo jučer recenzirali.

U američkom slengu taj izraz koristi se kao rasistički, u kontekstu riječ “nigger”. Kada se nekoga želi rasistički uvrijediti, rasist naglasi to zadnje slovo “R”. E sada, u gradu Zionu, centralnom mjestu događanja u igri, kao Eve ćete naići na brojne “Hard” grafite. Jedan od njih nezgodno se pronašao pored “R Shop” trgovine, što u cjelini tvori taj “Hard R”.

Poslovično pretjerano korektni američki mediji jedva su čekali da istekne embargo kako bi požurili u nadmetanje tko će bolje osuditi ovaj nesretni rasizam, a Sony se oglasio u rekordnom roku. “Oprostite, bilo je slučajno”, odgovorio je IGN-u još i prije izlaska igre. Na dan izlaska recenzija zakrpom je zamijenio grafit i popravio stvar, što ovaj medij, i druge, ipak nije spriječilo kako bi uveli još malo razdora među igrače i druge.

Prije svega dobra igra

Naravno, fanovi-trolovi zelenog tabora požurili su trovanjem prostora. Sony, Shift Up i PlayStation igrači postali su rasisti, a odjednom je i sama igra Stellar Blade u javnosti okarakteriziran i obilježena kao takva. Ok, u ukazivanju na poantu malo pretjerujemo, ali ovaj slučajan rasizam skrenuo je poprilično pažnje sa solidnih ocjena koje je ovaj debi AAA naslov korejskog studija zaslužio.

Kako je napisao naš Ivica, u ovim vremenima Stellar Blade izlazi kao igra koja nema izrezan ili zaključan sadržaj, nema mikrotransakcija, ne zahtjeva internet, ne cenzurira, ne zauzima pola SSD-a te ne odugovlači s umjetno rastegnutim sadržajem, nema ni tehničkih problema i pritom je poprilično ispolirana. Ako možete preći preko slučajnog rasizma, mogli biste pružiti priliku ovom naslovu kakvi se danas više ne rade.