Vijesti

Prvi dojmovi: Dirt 5 na XSX nije pravi next-gen, ali brza učitavanja promijenila su sve

Veliki mediji diljem interneta dobili su dopuštenje Codemastersa i Microsofta da objave vlastite dojmove druženja s nadolazećim Dirt 5 na Xbox Series X. Ujedno su to i prvi dojmovi neke next-gen igre na XSX, budući da je Microsoft novinarima dosad dopustio testiranje isključivo starijih naslova.

Većina njih nije oduševljena grafičkom kvalitetom, a u kritikama je najdalje otišao IGN koji kažu da je Dirt 5 bogat sadržajem, ali ne oduševljava next-gen mogućnostima. “Izgleda dobro, ali ne i nevjerojatno. Grafički ne nadmašuje Forza Horizon 4 iz 2018.”, kažu. Vidi se o čemu pričaju iz njihovih 4 minute gameplaya u 4K i 60 FPS-a gdje je zamjetan screen tearing.

S druge strane, ekipa iz Digital Foundrya iz tehničke perspektive kaže kako je ekipa iz Codemastersa napravila dobar posao. Nisu oduševljeni grafičkim prikazom, ali opravdavaju to činjenicom kako se ipak radi o cross-gen igri koja stiže na 7 konzola i PC.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobar posao za cross-platform igru

Koji god mode odabrali, Dirt 5 na Xbox Series X drži stabilnih 30, 60 i 120 FPS-a uz iznimke na mokrim stazama gdje 60 i 120 FPS modeovi imaju blaže frame-dropove. Kako bi postigli izvođenje u 120 sličica u sekundi Codemasterovci su trebali ukloniti publiku sa staza, smanjiti kvalitetu sjena te pokretati Dirt 5 u dinamičkoj 1440p rezoluciji. Iz Digital Foundryja smatraju kako bi i ostali developeri u FPS i racing igrama trebali nuditi slična rješenja. Unatoč umanjenoj kvaliteti prikaza, grafički igra i dalje izgleda jako dobro, oštro, a kada već igrate u 120 FPS-a očito je da vam je fokus na akciji i ostalo vam nije odveć bitno.

I IGN i Digital Foundry hvale učitavanja, ali nama je posebno u oko upao detalj recenzenta s Polygona koji je iz prve ruke opisao kako su ona utjecala na njegov pristup igranju. “Bez dugih vremena učitavanja, zatekao sam sam sebe kako uzastopno produžujem vrijeme igranja za još jednu utrku, pa još jednu…”, kaže Crhis Plante s Polygona, pa zaključuje: “Nisam dosad shvaćao u ovolikoj mjeri koliko su me duga učitavanja navodila da prestanem igrati.”

Igra

Povezano