Ususret izlasku PlayStation VR-a 2, Gran Turismo 7 dobit će veliko besplatno ažuriranje koje će omogućiti vožnju u virtualnoj stvarnosti. Prvi novinari su ga isprobali prije izlaska i reakcije su izvrsne.
Novinar IGN-a Ryan McCaffrey je oduševljen. Prvo zbog niske rezolucije, za njega Gran Turismo Sport u prvom VR-u nije bilo dobro iskustvo, javljale su se mučnine, međutim, sedmica na VR-u 2 eliminirala je sve te probleme. Igra se izvodi u 120 FPS-a, detalji su oštri te se vozi odlično – identično kao na PS5 bez ikakvih limitacija.
Posebno je impresioniran s interijerima koji su dodatno poboljšani budući da je položaj kamere u VR-u direktno u sjedištu vozača. Posjedovao je kultnog DeLoreana 12 godina i, tvrdi, taj isti automobil u igri je prerađen 1/1 identično kao pravi. Doimalo se da sjedi u pravom automobilu i tu se stanjila linija između prave i virtualne stvarnosti.
Vozi se sjajno
Na stazi se vozi sjajno i dojam u odnosu na klasičan ekran drastično je poboljšan, tvrdi. Osjećate se kao pravi vozač, dojam je koji amplificira činjenica da je Gran Turismo 7 vozio s fizičkim volanom. Komentirao je i haptičku vibraciju samog headseta, koja je zgodna u trenutcima kada se zabijete u zid ili jako zakočite, to ćete osjetiti na glavi, ali smatra da se na tom segmentu može još poraditi.
Jordan Greer s GT Planeta vozio je Gran Turismo 7 s gridom punim automobila na različitim stazama i u različitim vremenskim uvjetima. Dakle, opteretio je hardver do maksimuma i, navodi, igra nije zaštekala nijednom, izvodi se u konstantnih 120 FPS-a. Greer hvali to što se zvuk precizno prenosi na igrača ovisno u kojem smjeru gleda, a vizualni dojam je kao da se nalazi na pravoj stazi.
Teško je predočiti kvalitetu
Oba novinara hvale grafički prikaz za kojeg kažu da je nemoguće predočiti čitateljima. Razlog je Foveated rendering tehnologija koja prati oči igrača te iscrtava najkvalitetniju moguću sliku u smjeru gdje igrač gleda. Sve u periferiji iscrtava se u jako niskoj rezoluciji, budući da igrač taj dio slike ne može vidjeti. Što je ujedno i razlog zašto se GT7 vizualno prikazuje gotovo jednake kvalitete kao na PS5 i to u 120 FPS-a. Izgleda sjajno, međutim, kada napravite screenshot, slika izgleda loše buduće da se tek jedan manji dio iscrtava u punim detaljima, onaj koji je igraču bitan, a gledatelju nebitan. Isto vrijedi i za video prikaze.
Upravo zato oba smatraju da će Sony jako teško uvjeriti igrače u kupnju relativno skupog headseta bez da im ponude mogućnost da ga prethodno isprobaju. Što je otežano zbog pandemije. Teško je riječima predočiti to iskustvo igranja, slažu se.