Sada je apsolutno jasno na što će se Sony kroz marketing nove konzole fokusirati narednih mjeseci. Bit će to njegov impresivni SSD koji će, nadamo se, raditi razliku u igrama u skladu s najavama.
U posljednjem korporativnom izvještaju, CEO Kenichiro Yoshida dioničarima i ulagačima ponovio je nešto slično o čemu i mi nakon Cernyjeve prezentacije pišemo već mjesecima.
Kako bismo podignuli osjećaj imerzije na veći nivo, očekujemo poboljšanje rezolucije, ali i brzine igara. Naprimjer, s posebno dizajniranim SSD-om visoke brzine planiramo postići brzine protoka podataka koje su oko 100 puta veće nego na PS4. Učitavanja igara trebala bi biti značajno kraća, a igračima omogućiti gotovo instantna učitavanja još detaljnijih svjetova.”
Brzine i iznimno optimizirani sustav kojeg hvale developeri
Predsjednik Sonyja ne pretjeruje, jer propusnost na PlayStationu 5 bit će 5.5 GB/s nekompresiranih podataka. Za usporedbu, propusnost kod PS4 je tek 50-100 MB/s. Ne radi se samo o grubom teničkom podatku SSD-a, već su Cerny i inžinjeri u Sonyju omogućili takve brzine propusnosti kroz čitavi sustav. Developeri koji su se dosad javno izjašnjavali kažu da je posebno impresivno izvedeno rješenje propusnosti učitavanja podataka direktno u GPU.
Ako vas zanima više, analizu smo radili ovdje. Za kraj ćemo prenijeti izjavu SONY-a koji je još jednom potvrdio – PlayStation 5 neće kasniti i planirani izlazak je za blagdane ove godine.
Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama
Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.
PODRŽI NAS