Vijesti

PUBG ima lošiju konekciju nego ikad, ujedno i duplo lošiju of Fortnite Battle Royalea

Ako nastavi ovakvim tempom, nakon još pokoje nadogradnje PUBG će postati doslovno neigriv.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

PlayerUnknown’s Battlegrounds je s novom nadogradnjom, odnosno ulaskom u 1.0 verziju igre, tehnički postao značajno ugodniji za igranje. Dokazi su prisutni na našem forumu, gdje forumaši tvrde kako je igra značajno ugodnija za igranje u prvim trenutcima igre kada se ona u pravilu izvodila očajno, dok je kasnije tokom igranja izvođenje još bolje, kada iz igre “ispadne” većina igrača.

Međutim, u pozadini svega nalazi se očajni netcode, koji je, a to je sada i dokazano, sa svakom nadogradnjom igre sve očajniji. To je dokazala ekipa iza Battle(non)sense kanala, koja već godinama uspoređuje preformanse popularnijih online igara. Prema svim rezultatima, PUBG je uvjerljivo najgora igra današnjice prema svim konekcijskim pokazateljima.

Više nego duplo lošiji od konkurencije

Testiranje je provođeno u tri  vremenske kategorije: vremenski odziv primanja metaka, vremenski odziv pucanja, te vremenski odziv kretanja. Tako će te, primjerice, u PUBG-u primljeni metak na svojem ekranu uočiti tek nakon prosječnih predugih 173 milisekunde. Za usporedbu, u Fortnite Battle Royaleu (koji se izvodi u istom pokretaču) u prosjeku je potrebno prosječnih (i duplo manjih) 81 milisekundu, dok je u H1Z1 taj pokazatelj još bolji, “samo” 42 milisekunde.

Odziv u drugim kategorijama je sličan, pa je prema svim pokazateljima PUBG duplo gori u odzivu prema serveru od najbližeg mu pratitelja Fortnitea. Užasno su to loši rezultati, a u videu na kraju teksta se možete uvjeriti koliko to loše izgleda u praksi. Dakle, ako imate osjećaj da vas često ubijaju “iza zidova”, to je zato što je to uistinu tako.

PUBGvsFBR.jpg

Rezultati testiranja svih konkurentnih igara.

Dakle, PlayerUnknown’s Battlegrounds u 1 na 1 okršajima nije ništa drugo nego čista lutrija. Izviranje iza zidova definitivno više odmaže nego što pomaže, pa će proći još neko vrijeme dok se to ne popravi. Činjenica je i da Epicov pokretač na kojem se izvode obje igre, i PUBG i Fortnite, nije u potpunosti optimiziran za online igranje, međutim, Fortnite Battle Royale ipak ima značajno bolje rezultate.

Dakle, ekipa iz Blueholea trebati će još više surađivati s ekipom koja stoji iza Fortnitea, a koja ujedno stoji i iza zajedničkog pokretača. Jer, ako se nastavi trend pogoršavanja netcodea sa svakom novom nadogradnjom, PUBG će doći do točke kada će postati u potpunosti neigriv.

Igra

Povezano