Vijesti

Razvoj Remedyjeve pucačine krenuo iz početka. Sada je “premium” iskustvo

Finski studio Remedy još prije dvije godine najavio je svoj F2P multiplayer projekt Vanguard. U suradnji s Tencentom gradi pucačinu s prepoznatljivim Remedy potpisom, međutim, dosadašnji razvoj bio je prepun prepreka.

Tvorac Max Paynea, Controla i Alana Wakea suočio se s istim problemom kao i brojni drugi studiji. Izazov je pronaći uspješnu formulu koja bi privukla velike mase igrača, pa je nakon dvije godine pokušavanja došlo velike prekretnice. Odlučeno je krenuti ispočetka.

Tako je projekt Vanguard dobio novo kodno ime – Kestrel. Umjesto F2P, Kestrel će biti punokrvno premium iskustvo sa snažnom multiplayer komponentom. “Novo iskustvo naginje ono u čemu je Remedy jak i gradit će se na značajkama i iskustvima već razrađenima za Vanguard”, stoji u priopćenju medijima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Vjerujemo kako je novi smjer u kojem će se igra nastaviti graditi oko Remedyjevih ključnih kompetencija pravi put za nas”, zaključili su iz Remedyja, koji dodaje kako još uvijek ima punu podršku Tencenta.

Igra