Vijesti

Razvoj The Last of Us multiplayer naslova zapao u probleme. Naughty Dog moli za strpljenje

Ugledni Jason Schreier, novinar čiji izvještaji se ne preispituju budući da je jako dobro umrežen te je uvijek u pravu, javlja o nevoljama u raju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Raj je Naughty Dog. Kako piše na Bloombergu, “kvaliteta i dugoročna održivost” The Last of Us multiplayer naslova dovedena je u pitanje. Projekt je, navodno, ušao u krizu direkcije, toliko da vodstvo studija i odgovorni u Sonyju preispituju čitavi projekt.

Dok traje reevaluacija, znatno je smanjen broj ljudi u razvoju igre, piše Schreier. Brojni programeri i dizajneri sada su prebačeni na druge projekte. Upitan za komentar, Naughty Dog nedugo zatim izdaje službeno priopćenje koje zaluđuje cijeli internet.

U njemu priznaje da se razvoj TLoU multiplayera odužio, poručuje kako im je potrebno dodatno vrijeme, a potom prvi put uopće službeno progovara o razvoju potpuno novog naslova za jednog igrača.

“Naš tim nastavit će raditi na projektu, kao i na našim drugim igrama u razvoju, uključujući potpuno novo iskustvo za jednog igrača; veselimo se što ćemo uskoro podijeliti više” poručio je studio na Twitteru.

No da se vratimo na TLoU projekt, Naughty Dog je u jednom od ranijih izlaganja poručio kako će ove godine otkriti više o igri. Što sada nije prolongirao. Međutim, svima je jasno da smo ovaj online naslov već trebali zaigrati.

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS
Igra

Povezano