Komadanje tijela nikada nije bilo zabavnije. Realističnije, detaljnije, ili ako hoćete – brutalnije. Upravo se na taj aspekt gameplaya EA Motive studio posebno fokusirao kod razvoja reboota Dead Spacea.
Iako tokom 40-minutnog razgovora s fanovima nisu otkrili previše gameplaya, detaljno je objašnjen način na koji ćemo komadati protivnike. “Igrač prvo treba oguliti meso s udova, zatim razotkriti kost, a zatim udarati po njoj sve dok ne odrežete ud do kraja”, objasnili su Philippe Ducharme i Roman Campos-Oriola i Motive studija. Kako čitavi sistem izgleda možete pogledati negdje oko 17. minute videa iznad.
Količina mesa na kosti poslužit će i kao svojevrsni pokazatelj štete na neprijateljima. Što je manje mesa, to je protivnik ranjiviji. “Neka oruža su bolja u grubom razaranju protivnika, a druga u čišćenju i uklanjanja mesa”, pokušali su objasniti dva različita načina na koji ćemo igrati reboot Dead SPacea.
Priča će ostati u najvećem djelu ista, srž se neće promijeniti ali će se nadograditi nekakvim novim događajima i povezati s nastavcima. “Nema potrebe mijenjati priču koja je ikonska”, kaže kreativni direktor Campos-Oriola.
Reboot Dead Spacea u razvoju je tek oko godinu dana, što znači da ćemo se načekati do konačnog izlaska koji će uslijediti na PC-ju, PS5 i XSX/S. Sumnjamo prije 2023., a u najoptimističnijem krajem iduće godine.