Vijesti

Reboot Tomb Raidera trebao je biti mračna horor igra, pogledajte kako bi izgledao Ascension

2013. Crystal Dynamics i Square Enix vratili su Laru u život odličnim rebootom serijala, međutim, malo je poznato kako je on isprva bio planiran kao mračniji i strašniji Tomb Raider naslov.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Imena Ascension, trebala je to biti prava horor igra s grotesknim čudovištima, melankoličnim tamnicama i divovskim neprijateljima. Developeri su inspiraciju crpili iz Resident Evil igara te naslova poput Shadow of the Colossusa i ICO-a. Lara je trebala imati pratnju u vidu mlađe djevojke s kojom bi ostvarila konekciju po uzoru na ICO i jahati konja kao u SotC.

A onda se to sve nekako pretvorilo u prizemniji unchartedovski Tomb Raider reboot, otkriveno je povodom 25. godišnjice serijala. Kako je Ascension izgledao i kako se igrao u toj fazi traženja Square Enix je prikazao u videu ispod.

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS
Igra

Povezano