Odgodama i neuvjerljivim prikazima, Arkaneov i Bethesdin Redfall nije uspio kreirati hype dostatan AAA naslova. Posebno je to bitno budući da se radi o konzolaškoj Xbox ekskluzivi, a kada je developer potvrdio izostanak 60 FPS-a na najsnažnijoj gaming konzoli današnjice, uzbuđenje je nastavilo padati.
Na internetu su odmah krenula glasna negodovanja fanova te ismijavanja istih iz drugog tabora. Microsoft je na početku generacije obećavao izvođenje igara u do 120 FPS-a, obećavao kako će Series X zauvijek promijeniti igranje na konzolama. Tvrdilo se kako je ispred nas najbolja Xbox generacija konzola dosad, ali dvije godine kasnije, igara nema, a ove koje izlaze, eto, izlaze u 30 FPS-a.
Međutim, očito je, Arkane, Bethesda i Microsoft su planirali tzv. performance mod od samog početka. Pa tako kutije Xbox izdanja igre na sebi još uvijek sadrže oznaku kako se Redfall na Xbox Series X izvodi u 60 FPS-a. Kasno je za tiskanje novih covera, stoga trgovci u SAD-u uoči početka prodaje na kutije lijepe naljepnice koje upozoravaju na njegov izostanak na launchu.
Xbox Series X preko noći nije postao loša konzola. S Redfallom se dogodio propust u planiranju i, očito je, nije bilo dovoljno vremena za peglanje. Tako umjesto 60 FPS-a na launchu imamo naljepnice. Arkane je, uvjereni smo, bio blizu ostvarivanja tog cilja, jer još prije dva tjedna nije bilo ni govora o drugome.
Dakle, Redfall izlazi u utorak 2. 5. na PC te Xbox Series konzole te će od prvog dana biti dijelom Game Passa. Nekada kasnije, zakrpom će se omogućiti igranje u 60 FPS-a.
Launch trailer
Pet dana uoči izlaska, Arkane je podignuo launch trailer. Za razliku od nekih prošlih prikaza, ovaj zapravo vuče na igranje, sjajno je režiran te istovremeno ukazuje na neke zabavne gameplay elemente jedinstvene za Arkane studio.