Vijesti

Respawn je potvrdio da novi sadržaj za Apex Legends stiže, ali ne žele “ubiti” svoje radnike kao Epic ili BioWare

Većina igrača slaže se da je Apex Legends kvalitetnija igra od Fortnitea, ali postavlja se pitanje zašto je onda Fortnite ponovno kralj BR žanra? Odgovor je jednostavan – sadržaj. Da, Epic konstantno osvježava Fortnite novim sadržajem, dok Respawn s Apexom to ne radi, a ni neće. Zašto?

Zaposlenici prije svega…

Epic Games radi nevjerojatan posao s Fortniteom, ali koja je cijena uspjeha Fortnitea? Jučer smo pisali o tome da su iscurile informacije kako su developeri Fortnitea jednostavno izgorjeli i pukli jer rade gotovo 70-100 sati na tjedan.

Izraz “crunch time” postao je dosta čest u svijetu igara, a on je nešto što je standarno kod nas. Pritisak, višak radnih sati (za većinu neplaćeni), stres i opet pritisak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kapitalizam je odavno ušao duboko u svijet igara koje su sve manje užitak za razvijanje baš zbog tog “crunch timea.” Respawn je dovoljno očito pametan da ne želi da mu se dogodi “BioWare” i “Epic” sindrom, pa će ažuriranja za Apex Legends stizati kako je bilo i planirano u – sezonama.

Our intention was to always be seasonal, so we’re kind of staying with that

Vince Zampella – glavni i odgovorni čovjek Respawna

Uspjeh da, ali ne pod svaku cijenu

Ne znamo što o ovome misli EA, ali Respawn Entertainment je već puno puta pokazao da su oni “svoji.” Jer kad ste poslodavac ne zanima vas na koji način će djelatnici privređivati više za “preduzeće.” Baš kao što Epic ne zanima što im ljudi rade 100 sati na tjedan kad Fortnite donosi milijune.

Isto mišljenje ne dijele iz Respawna jer je šef studija glasno i jasno rekao da će ažuriranja dolaziti, ali da ne žele jednostavno “ubiti” svoje ljude. To je dugoročno štetna praksa jer imate nezadovoljne djelatnike koji ne mogu ili ne žele dati sve od sebe.

The thought was ‘hey we kind of have something that’s blowing up here, do we want to start trying to drop more content?’ But I think you look at quality-of-life for the team. We don’t want to overwork the team and drop the quality of the assets we’re putting out. We want to try and raise that.

Vince Zampella

Igra

Povezano