Svi koji su igrali Apex suočili su se barem jednom s ovim gorućim problemom. Igrači quitaju. Najčešće bez razloga. Dogodilo se tako, da jedna od najvećih novosti u odnosu na druge popularne battle royale igre, polako postaje sve veće breme.
O čemu se radi? Igrač kad “padne” ima određeno vrijeme da ga suigrači ožive, a čak ako ga suigrači i ne uspiju oživjeti, on se može nakon određenog vremena respawnati i pomoći svojem teamu. Naravno, pod uvjetom da dok je “dolje” ga ne dokrajči protivnički igrač.
Evo što se događa kad ljude prisiljavaš da igraju s nasumičnim suigračima
Dakle, često se događa da se igračima neda čekati na respawn kako bi nastavili igrati, pa izađu iz meča. Što je užasno frustrirajuće za suigrače. U Respawnu (studiju, pazi igre riječima :P) su svjesni problema, već duže vrijeme traže riješenje, a sad su na jedno kraće razdoblje sasvim slučajno pustili nešto što je još u fazi eksperimenta.
Naime, jučer na par sati igra je kažnjavala takve igrače zabranom igranja na 5 minuta. Iz Respawna su se javili s objašnjenjem kako je u javnost slučajno pušteno takvo “riješenje”, pa su nastavili s obrazloženjem kako će finalno riješenje biti na tragu istog, dok će se one koji nastavljaju s ovom frustrirajućom praksom kažnjavati i dužom zabranom igranja. Kad će stići finalno riješenje još uvijek nije poznato, no predpostavljamo kako nećemo čekati predugo.
Mi smo mišljenja kako bi iz Respawna konačno trebali implementirati mode za jednog igrača, koji bi sam po sebi bio filter velikog djela igrača kojima se neda igrati s random suigračima u teamovima. Što vi kažete?