Vijesti

Samo 1,9% igrača na mobilnim uređajima kupuje igre i dodatne sadržaje

Kad se priča o igrama za mobilne uređaje, svaki ozbiljniji igrač će o njima obično pričati s podsmijehom. Razlog više je i očit pokazatelj (ne)razvijenosti tržišta mobilnih igara u vidu opširnog izvještaja tvrtke Swrve.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tvrtka Swrve, inače posvećena analizi podataka mobilnih uređaja i marketingu, nedavno je otkrila poražavajuće brojke o prodaji igara i pripadajućih sadržaja kroz kupnju unutar aplikacija. Podaci su prikupljeni na desecima milijuna korisnika mobilnih uređaja tijekom prošlog mjeseca. Iako Swerve nije pružio podatke o kojim igrama se najčešće radi, spomenuta tvrtka ima ozbiljnu reputaciju i partnerstvo sa softverskim gigantima kao što su EA, Zynga, Sony, Microsoft, Warner Bros i slični.

Još jednom se pokazalo kako je monetizacija mobilnih igara užasno niska, pa tako samo 1,9% igrača kupuje neke sadržaje za mobilne igre unutar aplikacije (povećanje u odnosu na 2014. godinu i 1,5% igrača koji nešto kupi). Prosječna ukupna kupnja od tog mizernog postotka onih koji kupuju (po mjesecima) je pak $24,66, što zapravo i nije malo i predstavlja mamac za tvrtke koje žele proboj na mobilnom tržištu. Ova je povećanje u odnosu na 2014. godinu kada je prosječna mjesečna potrošnja iznosila $22.

Iako samo 64% igrača kupi nešto samo jednom, 36% igrača koji postanu kupci kupuje barem još jednom ili više puta.

Ipak, najviše prodaje čini kupnja od 0 do 5 dolara, i to 39%, to predstavlja samo 14,5% ukupnih prihoda. Velik pad u odnosu na istraživanje Swrvea iz 2014. godine, kada je taj rang kupnje činio 27% ukupnih prihoda. Samo 0,19% igrača pridonosi s 48% ukupnih prihoda od prodaje mobilnih igara. To s druge strane ujedno znači da su proizvođači našli nove i atraktivne načine da igrače navedu na veću potrošnju, barem one koji doista i kupuju unutar aplikacije.

Unatoč navedenom, situacija i nije tako crna za mobilno tržište. Iz prikazanih brojki, ne računajući sporedne izvore prihoda, poput reklama i premium verzija igara, vidljiv je manji rast potrošnje i prodaje u odnosu na razdoblje prije dvije godine. Ono što je također očito je malen broj igrača koji doista i troše značajniji novac na mobilne igre, gdje je konkurencija veća nego ikada.

U slučaju da ste proizvođač ili planirate raditi igre za mobilne platforme, ovo teško da može djelovati jako motivirajuće. No s obzirom na uspjeh lokalnih proizvođača, kao što su Lima Sky, Nanobit i slični, mjesta za inovativne i maštovite studije bi uvijek trebalo biti.

Povezano