Vijesti

Šef Xboxa kupio je Activision zbog mobilnog gaminga. Radi i na širenju na nova tržišta (HR?), potvrdio je Bloombergu

Osim što je otkrio nešto informacija o vlastitom privatnom životu, uključujući i koliko sati igra tjedno, Spencer se u intervjuu za Bloomberg raspričao i o tome zašto Microsoft toliko novčano podržava Xbox. Xbox sam po sebi nikako nebi mogao prikupiti milijarde za, primjerice, Bethesdu, a pogotovo ne za 70 milijardi dolara tešku akviziciju Activision Blizzarda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Microsoft troši veliki novac na Xbox kako bi ostao relevantan mlađim generacijama

“Xbox je najveći potrošač u Microsoftu. Mi smo brand koji čini Microsoft relevantnim čitavoj generaciji koju vjerojatno ne zanimaju drugi Microsoftovi proizvodi u svakodnevnom životu”, otkriva Bloombergovoj voditeljici Emily Chang. Pritom izdvaja Minecraft kao plansku akviziciju s kojom se Microsoft 2014. započeo približavati mlađim generacijama.

Na pitanje kako je došlo do kupovine Acitivision Blizzarda, Spencer je krenuo pričati o mobitelima koje vidi kao najveću gaming platformu na svijetu. Navodi da na mobitelima igra 1,5 milijarda ljudi, nerado priznaje da Microsoft nema platformu za mobitele i nema kreativne kapacitete koji znaju graditi igre za mobitele, ali zato poznaje timove koji imaju.

“Interno smo krenuli pričati o Activision Blizzardu u kontekstu kapaciteta koje imaju na mobitelima i PC-ju. To su bile dvije stvari koje su pokrenule naš interes”, otkriva. A ako se akvizicija odobri, Spencer nerado priča o tome što će biti. “Nije na meni da pričam što će biti s Bobbyjem Kotickom, o tome mogu pričati tek kad se kupnja odobri”, izbjegava polemizirati o ozloglašenom predsjedniku Activision Blizzarda.

Dolazak u Hrvatsku?

“Geografska ekspanzija je naš prioritet”, tvrdi šef Xboxa. Dodaje da su zaposlili nove ljude na novim područjima i da se cilj o 3 milijarde gamera na Microsoftovoj platformi neće dogoditi ako Xbox ne dođe u dosad nepodržane zemlje i regije.

Xboxa još uvijek službeno nema u Hrvatskoj i vjerojatno se priprema dolazak kod nas i u druge nepodržane zemlje. Podsjećamo, ovih dana u Hrvatsku je stigla i podrška za Microsoft Rewards, bodove vjernosti koji se, osim kupovinom Windowsa, ujedno mogu zaraditi i igrajući na Xboxu, što u redakciji promatramo kao svojevrsnu najavu službene podrške jedne od najvećih svjetskih gaming platformi na svijetu. S najvećim potencijalom da uskoro postane vodeća.

Podrži FFA za samo 1€ i riješi se reklama

Svaki vaš doprinos pomaže nam očuvati gaming zajednicu koju volite. S malom donacijom možeš ukloniti reklame s FFA i dobiti bedž po želji pored imena u komentarima.

PODRŽI NAS

Povezano