Na netom završenom javnom sastanku prezentacije korporativne strategije, CEO Sonyja Kenichiro Yoshida osvrnuo se na PlayStation, pa potvrdio kako jačanje vlastite ponude igara i studija ostaje u fokusu kompanije za narednih nekoliko godina.
Sony će nastaviti povećavati ulaganja u nove igre, IP-eve, nove studije, ali i akvizicije već etabliranih studija poput Bungieja. Yoshida-san kaže da je u razgovorima s Bungieom zaključio kako Sony još puno treba naučiti o razvoju interaktivnijih igara (čitaj live-service). Zatim je potvrdio već ranije obznanjeni plan o 10 live service naslova do 2026., a koje će razvijati usporedo učeći upravo od Bungieja.
Jačanje first-partyja
U sastanak se uključio i financijski direktor Hiroki Totoki. Totoki-san tvrdi kako je jačanje first-party sektora ključno za budućnost PlayStationa. Kako po pitanju kvalitete, tako i po pitanju razvojnih kapaciteta. I dok jačanje već postojećih studija ostaje prioritet, Sony planira i akvizicije, ali ne reda radi. “One moraju donijeti dodatnu vrijednost”, poručuje Yoshida.
Sony je još jednom potvrdio i namjeru o isporuci 18 milijuna PS5 konzola do kraja ožujka 2023., a pojačanu isporuku popratit će i povećanje ulaganja za širenje gaming IP-eva u ostatak zabavne industrije. Dakle, uz The Last of Us i Twisted Metal TV serije te Uncharted film očekujte još više PlayStation IP-eva u TV i kino oblicima.