Igra Dreams od Media Moleculea je puno toga. Odličan i moćan kreator igara, agregator talentiranih developera-amatera, skup zabavnih mini igara, proizvod koji zaslužuje 100/100 ocjenu… Dreams je puno toga, ali nije popularan koliko to možda zaslužuje biti i nije ostvario milijunsku prodaju poput nekih drugih PlayStation ekskluziva.
Unatoč tome, Sony i dalje ne odustaje od projekta Dreams i Media Moleculea, jednog od najkreativnjih studija u industriji. Među tisućama kreiranih igara najveći izazov je izdvojiti, a zatim igračima prezentirati one dobre, otkrila je to diretkorica Siobhan Reddy za Kotaku.
Media Molecule je u posljednjih pola godine marljivo radio na boljem pretraživaču igara. Tako sada imamo kategorije i sekcije s igrama koje preporučuje studio, ali za nešto kvalitetnije potrebno je dodatno ulaganje. Prvo u moderatore i animatore, a zatim u programere i dizajnere. “Trenutno smo u velikoj akciji zapošljavanja, Sony nas ulaganjima podržava i to nam znači jako puno”, otkrio je Reddy.
Osim boljeg pretraživača igara, drugi problem Dreamsa već smo detektirali. To je monetizacija. Sony i Media Molecule stoga rade na tome da Dreams učine dostupnijim na više platformi. Tako će developeri, bili amateri ili profesionalci, svoje igre moći isporučiti izvan samog Dreamsa te vjerojatno i prodavati na druge platforme. Baš poput velikih grafičkih pokretača poput Unreal Enginea ili Unityja.
Reddy nije željela otkriti više, ali Dreams je poprilično moćan grafički alat s golemim potencijalom kojeg bi bilo šteta ograničavati unutar zatvorenih okvira PS4 i PS5 konzola. Bilo da želite kreirati samo jedan objekt, video trailer, glazbu ili čitave igre, Dreams kao alat to će vam omogućiti jednostavno ili komplicirano koliko god to vi želite.