Vijesti

Sony želi da InZone gaming brand bude ono što je Nike u sportu

Krajem prošlog mjeseca Sony je predstavio InZone liniju gaming periferije. Monitorima i headsetovima inicijalno smo zamjerili veću cijenu u odnosu na konkurenciju, a sada je jasnije što Sony želi postići s novim brandom koji će koegzistirati uz PlayStation.

Približio je to zamjenik predsjednika Sonyja Kazuo Kii za Nikkei, koji tvrdi kako su tri godine razvijali brand namijenjen prvenstveno hardcore PC gamerima i esport natjecateljima. “Viziju koju imamo na umu su Mizuno i Nike koji rade obuću za sportaše”, otkriva. “Sonyjevi proizvodi neće iznevjeriti ljude uključene u iscrpljujuće bitke (esport natjecanja op. a.).”

Kazuoo negira kašnjenje ulaska na tržište opreme za gaming te smatra kako još uvijek ne postoji dominantan lider na tržištu. “Sony je jedinstven što dolazi iz segmenta proizvodnje televizora”, ističe svoju prednost nad ostalima u kontekstu gaming monitora. Drugi ne mogu isporučiti živost boja i kontrast poput Sonyja, uvjeren je.

Smatra i kako ulazak na PC tržište neće naštetiti PlayStationu. “70% PC igrača igra i na PC-ju ili PlayStationu, oni teže igre igraju na PC-ju, a laganije na PlayStationu za opuštanje”, usporedba je za kraj koja se možda neće svidjeti PS fanovima.

ffa anketa

Može li Sonyjev InZone gaming brand postati dominantan na PC-ju?

  • Ne 61%
  • Da 39%
Hvala ti 🎉

Može li Sonyjev InZone bran postati dominantan na području PC periferije?

Povezano