Vijesti

Star Citizen želi biti bolji i ozbiljniji od No Man’s Skya

Pogledajte kompletnu Gamescom prezentaciju ove vrlo ambiciozne igre.

Nakon razočaravajućeg izostanka Star Citizena na ovogodišnjem E3 sajmu, Chris Roberts je osjetio odgovornost i maratonskim izlaganjem na Gamescomu predstavio sve novosti svog megaprojekta. Roberts je predstavio Update 3.0, novo proširenje igre koje uključuje borbu iz prvog lica, borbe letjelicama, piratstvo, trgovinu i međuzvjezdana putovanja. Najavljen je skori izlazak verzije Alpha 2.5, a najavu možete pogledati u prigodnom traileru:
https://www.youtube.com/watch?v=viBptJg6sZM

Roberts se nekoliko puta dotaknuo No Man’s Skya, te je izjavio kako taj naslov koristi svoju tehnologiju u kreiranju novih planeta u vremenu dok igrač putuje, dok će Star Citizen koristiti proceduralno generiranje u izgradnji kostura specifičnih planeta, a sve glavne detalje planeta će odraditi njihovi umjetnici. Igra će imati daleko manje planeta od No Man’s Skya, a cilj studija je kreirati oko 100 sunčevih sustava sa prosjekom od 5 planeta u svakome uključujući pripadajuće satelite.

Poseban naglasak je na kreiranju “teskture”, posebnom osjećaju za svaku lokaciju, bitna je povijest lokacije i naravno detalji. I upravo je to glavna razlika između spomenuta dva naslova i glavni razlog zašto neki smatraju No Man’s Sky promašajem na duge staze. Prema Robertsu, No Man’s Sky pati od nedostatka upečatljivih trenutaka, iako je posebno pohvalio tehničku snagu igre u generiranju 18 kvantilijuna planeta i tranziciji između atmosfere planeta i svemira kojoj i oni teže.

Star Citizen će ponuditi sadržaj igračima, biti će to masivni MMO naslov sa glavnim i sporednim zadacima, upečatljivim građevinama, likovima, borbama i širokom paletom pristupa pojedinim misijama ili čistom uživanju u istraživanju svemira. Izdvojite sat vremena i pogledajte prezentaciju što Star Citizen nudi u ovom trenutku i ono što će ponuditi u bližoj budućnosti.
https://www.youtube.com/watch?v=GucYhhLwIxg

Igra

Povezano