DICE je na Battlefield službenim stranicama objavio što sve trebamo znati o oružjima u BF1.
Oružja su brza
Mitraljezi i jurišne puške brzo pucaju, brže nego što smo to očekivali. Battlefield još od početka serijala posjeduje fiziku posebno za metke, a brzina metka je u BF1 još ubrzana kako bi oružja “ležala” u ruci što autentičnije vremenu Prvog svjetskog rata.
Podijeljena su u šest klasa
Tu su sačmarice, automatske puške za blisku borbu (SMG-ovi), mitraljezi (LMG-ovi), poluautomatske puške, pištolji i snajperi. Kao što vidimo, klasična podjela iz Battlefield igra, te će se za svačiji ukus naći ponešto.
Raznolika su
Svaka klasa pruža poveći broj karakterno različitih oružja, a kao i u onim vremenima, ona se uvelike razlikuju ovisno o tome koju frakciju odaberete. Prvi svjetski rat je poznat kao razdoblje u kojem su po prvi put korišteni SMG-ovi i automatske puške.
Prilagodba oružja je umjerenija
U BF1 svako će oružje imati do tri verzije već unaprijed prilagođenih dodataka. Igra će nam preporučiti kombinacije koje su najbolje za određeni tip borbe, a za nas koji ipak volimo svojem oružju pridodati malo više osobnosti, moći ćemo i dalje raspoređivati optike, cijevi, lasere i držače po svojoj volji.
Bajunete su posebno ubojite
Kao što smo i predviđali u našem FFA Focusu na temu BF1, bajunete će kao i prije stotinu godina igrati veliku ulogu u bliskoj borbi. Ako imamo bajonetu montiranu na oružje, moći ćemo se “zaletjeti” u neprijatelja u stilu Souls igara, što znači instantni “kill”. Makar to tek trebamo vidjeti na pravom prikazu igre, pretpostavljamo da se “zalet” može i promašiti, što će sasvim sigurno dovesti do fatalnih posljedica
Granate su raznovrsne
Klasične ručne granate nisu jedino što ćemo moći koristiti u BF1. Bojni otrov (mustard gas) neće raditi preveliku štetu, međutim, otrov duže vremena ostaje prisutan na bojištu, a u praksi će se vjerojatno koristiti kao prevencija. Tu su i zapaljive granate (incendiary) koje će pak raditi veću štetu ali u osjetno manje vremena.
Zvučna raznovrsnost
Svi koji su igrali DICE-ov prošlogodišni Star Wars Battlefront složiti će se kako su na polju zvukova dostigli svojevrsno savršenstvo. Drago nam je da u tom smjeru idu i sa BF1, za kojeg su snimili sate i sate zvukova autentičnih oružja. Otišli su toliko daleko, da ćemo čak moći prepoznati po zvuku kad je municija u magazinu pri kraju.