Razotkrivamo jednu od najvećih BF1 misterija još od predstavljanja igre.
Ludi su ovo dani za Battlefield 1. Nakon što smo dobili novi trailer i saznali da otvorena beta započinje krajem ovog mjeseca, danas vam donosimo svježe informacije o aspektu igre koji nas već neko vrijeme intrigrira. A to su konji. Kako će se oni ponašati na bojišti u što možemo očekivati od njih objasnio nam je Tommy Rydlin iz DICE-a.
Konji nisu “vozila”
Mnogi od nas su očekivali da će konji ustvari biti samo “re-skin” motora ili nekog sličnog prijevoznog sredstva, no to neće biti tako. Konji će se ponašati slično kao što je to bilo u Red Dead Redemptionu, pa će imati svoje “ja” i nećemo moći s njim raditi što nam god padne na pamet. Tako ćemo s konjem moći preskočiti neke manje rupe, ali neće recimo potrčati u provaliju ako ga poželimo natjerati iz nekog bolesnog ili manje bolesnog razloga.
Konji bi u praksi trebali biti od pomoći u bliskoj i srednje dalekoj borbi. Tako ćemo na blizinu moći sjeći sabljom neprijatelje, ili pak usmrtiti protivnika “gaženjem”. Ako preferirate borbu na daljinu, prilikom uspinjanja na konja na raspolaganju će vam biti puške za borbu na srednju daljinu poput M1918.
Imati će veliku “support ulogu”
Konji bi trebali biti korisni i u borbi protiv vozila, i to onih tromijih. Brzina jahanja će tu imati veliku ulogu, a sve dok uspijevamo kružiti oko vozila brže no što ovaj može ciljati, imati ćemo taktičku prednost gdje možemo iskoristiti neko od eksplozivnih sredstava. Iako su konji prema konstituciji veliki i kao takvi su veća meta, istovremeno posjeduju veći “health” od vojnika. Znači, važno je biti mobilan.
Zahvaljujući svojoj agilnosti, konji će često biti najbolji izbor za putovanja na veće udaljenosti. Sposobnost da bacaju “ammo” i “health” pakete čini ih idealnim za ulogu “supporta”.