Tokom dva sata trajanja Grounded II doukmentarnog filma o razvoju The Last of Us Part 2, saznali smo plan za razvoj trojke, ali nekako nam je zanimljivije ono što je dvojka mogla biti.
Odnosno, od čega je krenula. Dok je Naughty Dog aktivno radio na Unchartedu 4, te istovremeno stvarao koncepte TLoU 2, svijet je zaludio Bloodborne. Bloodborne nije ni približno prva “takva” igra, osobito ne prva souls igra studija FromSoftware, ali je jako odjeknula. Kako narativom, tako i dizajnom gameplay mehanika, a u konačnici i kritički te kroz prijem od strane igrača.
Značajan utisak ostavila je i na Naughty Dog, koji je tako krenuo razmišljati o ideji sličnog koncepta za The Last of Us. Predprodukcija dvojke tako je započela kao open world naslov s međusobno povezanim lokacijama koje se sve više granaju kako napredujete kroz priču.
Inspiracija Bloodborenom se očitovala i kroz primarno melee igranje. Istraživali su se modeli i koncepti uz korištenje samo šaka i eventualno hladnog oružja.
Ideja je bila potpuno se odmaknuti od originala i to je trajalo četiri do pet mjeseci. Kako se razvijao i smjer priče, tim je shvatio kako open world struktura ipak neće funkcionirati i vratili su se natrag. Jednostavno nije funkcioniralo, priznaju.