U novom Battlefieldu očekuje nas razina destrukcije u najmanju ruku na razini Bad Company 2.
“Ako nešto upucam, očekujem da se uništi. To će se u BF1 i dogoditi.” za PSLS je izjavio Dan Berlin, čovjek zadužen za dizajn mapa u nadolazećem Battlefieldu, koji nas vodi u razdoblje Prvog svjetskog rata.
U nastavku intervjua Dan je nastavio o destrukciji, pa ponudio jedan zanimljivi primjer: “Uđete u zgradu, krenete na kat i ako želite da vas nitko ne prati, baciti će te eksploziv na stepenište i srušiti ga!”. Dakle, moći ćemo rušiti građevine segment po segment, a s dovoljno eksploziva i cijeli objekt u komadu. Iako je i u prošlim Battlefield igrama destrukcija bila na razini (s naglaskom na Bad Company 2), dizajneri mapa u BF1 žele ponuditi jedno novo iskustvo, gdje bi oni maštovitiji mogli u trenutku promjeniti tijek borbe u svojem perimetru borbe.
„Ono što ugledate to možete i uništiti. To je ono što “guramo” od početka razvoja BF1.”
Također. prisutna će biti destrukcija tla i to u većem obujmu nego ikad prije. Tako će se igrači oslanjati na kreaciju kratera u samom tlu, koji će često ponuditi zaklon od kiše metaka stacioniranih mitraljeza ili pak uvijek budnih i posebno u BF serijalu prisutnih snajperista. Hoćemo li moći “kopati” vlastite rovove? Teško i rekli bismo neautentično, ali svakako bi bilo zanimljivo.