Kada su ga kolege iz IGN-a upitale koliko detaljno će biti kidanje vanzemaljskih protivnika u nadolazećem The Callisto Protocolu, njegovu tvorcu Glenu Schofieldu je zacaklilo u očima.
Kada je došao na ideju da osnuje vlastiti studio te napravi svojevrsnog spiritualnog nasljednika Dead Space serijala, želio je tzv. “gore system” izvesti kako treba. “Inženjeri, inženjeri renderiranja i artisti proveli su godine kidajući dijelove tijela protivnika”, započeo je objašnjavati.
“Vjerojatno nećete vidjeti istog lika s identično pokidanim dijelovima tijela”, tvrdi. “Željeli smo da svaka osoba na različiti način doživi ovo užasno iskustvo”, još uvijek sa žarom u očima objašnjava Schofield, on i programeri iz Striking Distancea jako puno pažnje posvetili su tom aspektu igre.
“Željeli smo da svaka osoba na različiti način doživi ovo užasno iskustvo”, priča još uvijek sa žarom u očima. Dakle, protivnicima u Callisto Protocolu će se kidati dijelovi tijela u gotovo nebrojeno varijacija. Ali isto vrijedi i za glavnog lika. I njemu će neprijatelji kidati udove. “Nekad će otpasti ruka, nekad glava”, slikovito opisuje.
Što misli o malom razmaku između Callisto Protocola i Dead Space remakea?
“Grubo je kada se bilo koji studio ugasi”, komentirao je odluku EA da 2017- zatvori njegov Visceral studio, a zatim ga je dočekalo još jedno škakljivo pitanje. Što misli o tome što Dead Space remake izlazi nedugo poslije Callisto Protocola?
“Kod svake igre koju sam radio, uvijek je bila neka druga koje sam se bojao”, kaže, pa navodi svoj Modern Warfare 3 i Battlefield 3. “Prestao sam se brinuti o tome, uvijek se nadam da i oni prođu dobro, jer ipak su kolege developeri” priznao je.
The Callisto Protocol zakazan je za 2. 12.za PC, PS4/5 i XONE/S/X, a remake Dead Spacea EA-ovog Motive studija uslijedit će nepunih dva mjeseca poslije – 27. 1. 2023.