Vijesti

Ubisoft briše neaktivne račune samo u EU, ali ne i one s kupljenim igrama

AŽURIRANJE: Nakon što se jedan igrač s kupljenim igrama na Ubisoft Connect platformi požalio kako je primio obavijest o brisanju računa zbog neaktivnosti, Ubisoft je odlučio reagirati. IGN-u su potvrdili kako to ipak nije praksa i može se dogoditi eventualno zbog greške u sustavu. Generalno, Ubisoft uopće ne briše račune, ali primoran je to raditi u zemljama Europske unije zbog GDPR-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naime, GDPR ograničava koliko kompanije mogu imati nečije podatke u svojim bazama. To je u ovom slučaju 4 godine, a rok se produžuje sa svakom novom aktivnošću. Dakle, ako ste igrali bilo koju Ubisoftovu igru, bilo na Connectu, PS5 ili Steamu, od zadnjeg igranja mora proći 4 godine bez ikakve aktivnosti. Što uopće ne vrijedi ako imate nešto kupljeno kod Ubisofta, u tom slučaju nema brisanja.

ORIGINALNA VIJEST: Ubisoft je puno toga. Nekima je sjajan izdavač, nekima nije toliko dobar, a od nedavno je Ubisoft još nešto, ovaj put negativne konotacije.

Francuski izdavač najavio je zatvaranje neaktivnih računa s Ubisoft Connecta, a sada je ono krenulo i u praksi. Međutim, Ubisoft to radi protiv ikakve logike, te će čak zakazati zatvaranje računa premda imate kupljenog sadržaja na njemu. A Ubisoft Connect nije baš najatraktivnija PC platforma, pa će se, realno gledano, brojni suočiti s ovim problemom.

Ubisoft će neaktivnom igraču poslati email upozorenja 30 dana prije zatvaranja, točno ovakav kakav je jedan igrač uslikao ispod. Međutim, unutar tih 30 dana, klikom na link možete prekinuti proces i sačuvati sve besplatne i plaćene igre te sav napredak ostvaren tokom mjeseci ili čak godina igranja.

Sada se nameće pitanje, koliko vremena morate bit neaktivni da se pokrene proces? Pokušali smo pronaći na stranicama Ubisofta, međutim, nismo pronašli konkretnu informaciju. Neki navode da je to jedna godina neaktivnosti, a drugi tvrde da Ubisoft neće ništa raditi ispod 4 godine. Provjerite mailove.

Povezano