Pa da sam znao da ću se u petak ujutro probuditi i vidjeti vijest da stiže nastavak kultnog Vampire: The Masquerade – Bloodlinesa, noć prije bih se nalio od sreće.
Trebalo je samo 15 godina da se nađe ekipa i okupi studio koji će se uhvatiti u koštac bremena i tereta koji nosi nastavak ovako jedne kultne igre što je Vampire: The Masquerade – Bloodlines definitivno bio.
Prvi dio je izašao 2004. godine i ušao je u legendu zbog mnogobrojnih razloga. Igra je bila tada inovativni i neviđeni akcijski RPG iz prvog i trećeg lica, a dan danas mnoge igre nemaju taj duh i “štih” koji je imala ova igra.
Vampire: The Masquerade – Bloodlines
Vampire: The Masquerade – Bloodlines bila je igra koju su fanovi toliko obožavali da su sami “krpali” igru i popravljali je jer je bila u užasnom tehničkom stanju kad je izašla. Na svakom koraku u igri ste mogli isčitati dašak genijalnosti, ali tadašnji studio Troika Games jednostavno nije imao potrebne resurse da bi igru mogao izbaciti u dobrom stanju.
Igra je to koja je debelo podijelila kritiku baš zbog tih tehničkih minusa jer sve drugo je bilo odlično. Prodala se samo u početnih 80,000 komada što je bilo jako loše. Treba biti pošten i reći da je ovo prva igra (osim Half-Lifea) koja je koristila Source Engine. Koliko je Valve pomogao tadašnjem studiju koji je radio Vampire: The Masquerade – Bloodlines jako je upitno.
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2
15 godina poslije, kao grom iz vedra neba, najavljen je nastavak. Konačno! Troika Games više ne postoji, a dva člana koja su tada pokrenula studio trenutno rade na The Outer Wordsu.
Igru razvija Hardsuit Labs (Blacklight Retribution), a dobra vijest da se studiju priključio Brian Mitsoda koji je radio na originalu kao glavna osoba zadužena za priču ( Lead Narrative Designer). Na igri trenutno radi oko 60 ljudi.
Naš cilj je u nastavak prenijeti sve one stvari koje su prvi dio činile posebnim – mračnu atmosferu i ton igre, te humor. Smatramo da će fanovi biti itekako sretni.
Ovaj puta radnja se seli u moderni Seattle gdje ste kao igrač smješteni u krvavi rat između dvije vampirske frakcije. Kao što je vidljivo iz trailera, riječ je o igri iz prvog lica, a svi koji su je probali igrati na GDC-u tvrde da igra nudi veliku slobodu izbora i iako je drugačija od originala, onaj stari dobri osjećaj je ostao.
Svi oni bitni elementi iz originala su u nastavku, a igra podsjeća na kombinaciju Deus Ex-a i Dishonoreda, ali s puno drugačijom atmosferom. Posebice svi hvale odlično dočarani Seattle kao mjesto radnje u igri. Prepun je skrivenih prolaza i mračnih uličica.
I dalje je u igri onaj sustav “vampirskih klanova”, a u koji se želite priključiti odlučit ćete tijekom igranja, a ne odmah na početku.
Puno više gameplaya i detalja dobit ćemo uskoro kad Paradox (izdavač igre) odluči pustiti gameplay u javnost. Igra izlazi iduće godine za PC (gdje će od prvog dana omogućiti podršku za modove), ali i za konzole.