Vijesti

Warren Spector otkriva pokoji detalj o System Shock 3

Nakon dugih 17 godina, konačno je vrijeme za nastavak priče. SHODAN se vraća!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

 

Nakon što je još u veljači obznanio kako će se pridružiti izradi System Shock 3 nastavka, Warren Spector je ovoga puta dao i pokoji detalj u kojem smjeru će se razvijati igra.

SHODAN (Sentient Hyper-Optimized Data Access Network) će biti prisutna i u ovom nastavku jer je ona, po Spectorovim riječima “srce i duša System Shock serijala”.I u trećem nastavku će biti u središtu pozornosti, ali će doživjeti neke promjene.

Originalno kreirana kao serviser na Citadel postaji, postaje glavni manipulator i negativac kroz oba System Shock nastavka nakon što joj protagonist prvog nastavka briše etička svojstva iz ponašanja. Njen jednostavni plan je bio uništiti čovječanstvo, ali nikad nije bilo objašnjeno zašto je to tako. Nikada nije bilo rečeno koji je njezin motiv iza toga? U trećem nastavku će biti naglasak na tome što bi nagnalo jedan super inteligentni A.I. na takav potez.

Pozor! Slijedeći paragraf sadrži spoilere pa ako si ne želite spojlat prošle nastavke, preskočite ga.

Preživjeli likovi iz prva dva nastavka se vraćaju. System Shock 2 je završio cliffhangerom u kojem SHODAN nije uništena od strane protagonista nego se prebacila u tijelo Rebece Siddons Tu će biti i preživjeli kolega Tommy Suarez, kao i Rebeca Lansing iz prvog nastavka koja je putem e-mail poruka navigirala hakera iz prvog nastavka kroz Citadel postaju. Oba neimenovana protagonista (uglavnom nazivanima “nameless hacker”) će takđer biti tu. Posljednji lik koji će se ponovo pojaviti je Edward Diego koji je u SHODAN bio glavni negativac u prvom nastavku kome možemo i zahvaliti to što je SHODAN takva kakva jest. Njihove priče u prošlim nastavcima su bile dosta nerazjašnjene sa dosta neodgovorenih pitanja pa će se u System Shocku 3 razjasniti njihove priče.

citadel.station.ffa.jpg

Spoileri su završeni pa možete bez straha dalje čitati vijest.

Kako je prošlo jako puno godina od posljednjeg System Shock nastavka, cijela Cyberpunk tematika, pojam Hakiranja i umjetne inteligencije se doživljava drukčije nego tada. Prema Spectoru, cyberpunk tematika je bila zastupljenije i interesantnija ljudima prije 2 desetljeća kada su radili prvi nastavak nago danas. S godinama je naučio da bi bila ludost pokušati uvjeriti ljude da se zainteresiraju za nešto što ih trenutno nije briga. Dakako, inspiracija će se crpiti iz prva dva nastavka, no primjerice, hakiranje će biti izvedeno na drukčiji način s obzirom da se danas percipira drugačije nego prije.

Spector je nedavno odigrao prošla dva nastavka i kada bi slao mejlove ljudima iz timova koji su radili na igrama, pisao bi o tome kako “igre su jako teške”, “igre su ogromne” ili “UI je užasan” a odgovor bi bio uglavnom “1994.” čime se hoće reći koliko su se igre od tada generalno promjenile. S obzirom da su prvi i drugi dio dosta različiti u pristupu i mehanici igranja, Spector ima još uvijek problem u kojem smjeru krenuti. U svakom slučaju, cilje je donijeti duh System Shocka i u treći nastavak.

Dotad će raditi na tome da unajmi ekipu potrebnu kako bi ideje sproveo u djelo, a nova imena koja je spomenuo su tech direktor Jason Hughes (Wing Commander, Epic Mickey) i direktor dizajna Sheldon Pacotti (Deus Ex, America’s Army).

 

 

Igra