Iako je 27. listopad službeni datum izlaska, igra je piratizirana čak dva dana ranije.
Mnogi izdavači, među njima i Bethesda, polagano odustaju od Denuvo zaštite od piratiziranja, što samo olakšava proces dolaska određenog naslova na one stranice. Gotovo sve nedavno izašle igre, tu uključujemo Middle-earth: Shadow of War i The Evil Within 2, piratizirane su ekspresno, a prije dva dana pridružio im se i Wolfenstein II: The New Colossus.
Još bitnije za cijelu priču je činjenica da je anti-piratska zaštita za novi Wolfenstein probijena čak dva dana prije službenog izlaska, što zasigurno utjecati na prodajne rezultate, a znamo da je to jedino mjerilo uspješnosti igre kad su u pitanju izdavači i to poprilično utječe na preživljavanje developera koji te igre kreiraju. Sve ovo se ponajviše odnosi na PC dio tržišta, budući da na konzolama još uvijek nema piratiziranih igara, barem zasad.
Bitno je da igre poput Wolfensteina II prođu kod publike
Čini se da je ranijem “izlasku”, uz nedostatak Denuvo zaštite (iako ni to više ne predstavlja preveliku prepreku), kumovala i odluka Bethesde da review kodove pošalje prije samog izlaska igre. Odustajanje od politike da se primjerci za recenziranje šalju na sam datum izlaska dobrano im se obilo o glavu, pa se nadamo da to neće previše utjecati na samu prodaju.
Štoviše, toplo se nadamo da Wolfenstein II: The New Colossus neće podbaciti u prodaji jer su danas jako rijetke igre orijentirane isključivo na single-player (novi Wolfenstein neće imati multiplayer), a pogotovo naslovi u kojima nećete vidjeti otvaranje loot boxeva i mikrotransakcije koje vas potiču na dodatno trošenje novca. Ako prodaja barem djelomično zadovolji neutaživu glad za novcem i utrku za istim (naravno, nema toga samo u gaming industriji), to će značiti da takve igre neće otići u povijest i biti zamijenjene aplikacijama za mužnju novca iz naših džepova.
Wolfenstein II: The New Colossus dostupan je od 27. listopada, i to za PC, PlayStation 4 i Xbox One, a FFA recenziju čitajte na portalu kroz nekoliko dana.